یک تحلیلگر ارشد بازار سهام آمریکا گفت: رشد بی‌رویه همه جانبه بازار سهام وال‌استریت منجر به ایجاد یک حباب بزرگ شده است که در انتظار ترکیدن در سال ۲۰۲۰ است.

به نقل از راشاتودی، نوا هامان، مدیرعامل ادوایزرشرز در مصاحبه با یاهو فایننس گفت: رشد بی‌رویه همه جانبه بازار سهام وال‌استریت منجر به ایجاد یک حباب بزرگ شده که در انتظار ترکیدن در سال ۲۰۲۰ است.

او گفت: این رشد سهام تا زمانی که اعلام شود در آینده احتمال کاهش نرخ بهره وجود خواهد داشت، ادامه می‌یابد. هرچند ممکن است با افزایش ترازنامه فدرال‌رزرو مدتی متوقف شود.

رشد بی‌رویه سهام به لطف کاهش نرخ بهره مکرر فدرال‌رزرو در سال ۲۰۱۹ و احتمال امضای توافق تجاری فاز اول چین و آمریکا، ایجاد شده است.

به گفته هامان، اقدامات فدرال‌رزرو قیمت‌ها را بالا برده است که این شامل سهام هم می‌شود. او هشدار داد اگر فدرال‌رزرو در نیمه ۲۰۲۰ اعلام کند که سیاست‌گذاری نرخ بهره خود را تغییر خواهد داد، احتمالا این حباب خواهد ترکید.

این استراتژیست در انتها گفت: این می‌تواند یک حباب خیلی عظیم باشد و احتمالا قبل از این که شما فرصت واکنش داشته باشید با سقوط سریع ۵۰ تا ۶۰ درصدی مواجه خواهید شد. بنابراین توصیه می‌کنم از حالا تا آن زمان کارهای خود را در بازار سهام جمع و جور کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *