شرایط بازدید از نمایشگاه بین‌المللی بزرگ دبی، EXPO ۲۰۲۰ Dubai همراه با نمایشگاه های تخصصی حوزه نوآوری های مالی- دبی FinTech و نمایشگاه بزرگ فناوری اطلاعات-دبی GITEX برای سرمایه گذاران و فعالان بازار های مالی فراهم شد.
به گزارش صدای بورس، این رویداد که به عنوان بزرگترین گردهمایی اقتصادی و تجاری جهان به شمار می‌آید (Expo ۲۰۲۰ Dubai) با شعار پیوند افکار و ساخت آینده (Connecting mind & Creating The Future) و آشنایی با آخرین فناوری های صنعت مالی و فناوری اطلاعات و بازاریابی در قالب بازدید تخصصی از ۶ نمایشگاه و گردهمایی ویژه Fintech Surge – Gitex Global – Gitex Future stars(startups) – Blockchain Al (Artificial Intelligence) – Marketing Mania برگزار می‌شود .
همچنین برپایی همزمان Expo Dubai و نمایشگاه های تخصصی حوزه فناوری‌های نوین مالی و اطلاعات و بازاریابی، فرصتی کم نظیر برای مدیران و متخصصین مالی به‌ویژه فعالان بازار سرمایه است .
بر اساس این گزارش، بزرگترین گردهمایی اقتصادی و تجاری جهان با عنوان Expo Dubai و حضور بیش از ۲۰۰ پاویون از کشورهای جهان فرصتی بی نظیر برای پیوند افکار و ساخت آینده Connecting mind & Creating The Future را پیش رو علاقمندان حضور در این رویداد جهانی قرار می‌دهد.

خدمات قابل توجه

بازدیدهای تخصصی از نمایشگاه‌های Expo و Gitex و انجام مذاکرات؛ بلیط های ورودی هر دو Event ۴ شب اقامت در هتل ۵ ستاره اتاق دو نفره) به همراه صبحانه؛ ویزای امارات به بیمه کرونا از جمله خدمات این رویداد به شمار می آید .انجام تست کرونا (PCR) و نتیجه منفی آن قبل از پرواز در ایران و قبل از پرواز در دبی با هزینه شرکت کنندگان باید انجام شود .

شرح هزینه ، زمان ثبت، سفر و غیره
۹۵۰ دلار به محاسبه مبلغ حدودی ۵ میلیون تومان نرخ بلیط ماهان که هزینه بلیط به آژانس هواپیمایی پرداخت و نرخ دقیق آن در هنگام صدور اعلام می‌شود. همچنین مهلت ثبت نام تا ۱۸ مهرماه و زمان سفر ۲۹ لغایت ۳۰ مهرماه سال جاری مشخص شده است .
این رویداد که با مشارکت کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار و شرکت مدیریت ارتباطات صنعت آتی پارس برگزار می‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات و ثبت نام می توانند به وب سایتwww.SEBA.ir ، پست الکترونیک info@seba.ir مراجعه و یا با شماره های ۷-۰۲۱۲۲۳۶۰۰۳۵ و ۹-۰۲۱۸۸۰۹۱۲۵ ( اقای معینی داخلی ۲۰۳ ) تماس بگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *