یک کارآفرین گفت: رفع تحریم‌ها به توسعه و پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف اقتصادی و کارآفرینی کمک می‌کند.

به گزارش خبر۲۴، علی حسنی از کارآفرینان فعال در حوزه فناوری‌های نوین و رسانه‌های دیجیتال که چندی پیش در شبکه دوم سیما حضور یافت گفت: برخی محدودیت‌ها گاه موجب می‌شود مسیر پیشرفت برای برخی افراد با کندی روبرو شده و کشور نیز در مقایسه با توسعه جهانی در مسیر مناسب قرار نگیرد که باید برای رفع این محدویت‌ها چاره‌ای اندیشید.

وی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که به محدودیت‌ها منجر شده تحریم‌هایی است که در سال‌های متمادی با آن روبه‌رو بودیم. برای قرار گرفتن در مسیر پیشرفت نیازمند رفع تحریم‌ها و تعامل و گفت‌وگوی بیش از پیش با جهانیان هستیم.

این کارآفرین در حوزه فناوری‌های نوین یادآور شد: بسیاری از فعالیت های بین المللی اقتصادی ما تحت تاثیر تحریم ها قرار دارد و امیدواریم با روند رو به مثبت مذاکرات، شاهد رفع مشکلات باشیم.
حسنی ادامه داد: با رفع تحریم ها بیشتر می‌توانیم در مسیر توسعه و پیشرفت جهانی قرار بگیریم زیرا کشور ما مستعد این اتفاق مهم است.

وی در ادامه با بیان اینکه موفقیت در کارآفرینی اتفاقی نیست توضیح داد: شاید فردی بتواند یک مدیر موثر باشد یا کسی به واسطه آقازادگی بتواند مدیریت یک مجموعه را برعهده بگیرد اما ساخت یک ارزش از هیچ، تنها از یک کارآفرین موفق برمی آید.

این کارآفرین حوزه کمپین سازی در شبکه‌های اجتماعی یادآور شد: کسی می‌تواند برای گروهی موثر باشد که خودش در قدم اول موفق باشد. اگر کسی مدیر یک شرکت باشد که به اهدافش نرسیده چگونه می‌تواند به دیگران برای رسیدن به اهدافشان کمک کند؟

حسنی گفت: متاسفانه بسیاری از اوقات با افرادی روبرو می‌شویم که سعی می‌کنند در قالب انتقال تجربه، دیگران را برای شروع یا عدم آغاز کاری نصیحت کنند و این در حالی است که این افراد اصلا موفق نیستند و اگر تجربیات آنان موثر بود حتما به موفقیتشان منجر می‌شد.

وی در ادامه توضیح داد: ایده‌های خوب قابلیت جهانی شدن دارند به عنوان نمونه شما با راه اندازی یک استارتاپ می‌توانید به بازارهای بین المللی راه پیدا کنید و نباید صرفا به بهانه محدودیت ها، جلوی کارها را گرفت.

این کارآفرین حوزه رسانه‌های دیجیتال اظهار امیدواری کرد که با موفقیت کارآفرینان، مشکلات کشور و بخصوص معضل بیکاری حل شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *