رونمایی اولیه از پلتفرم داباج کالا

   در دنیای امروز، با توجه به مشغله‌های کاری و کمبود فرصت برای خرید حضوری و فیزیکی، تمایل مردم به خرید آسان‌تر و راحت‌تر بیشتر شده است و روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند. شما به‌عنوان صاحبان مشاغل و ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات باید به این نیاز مشتریان توجه بسیار زیادی داشته باشید و در جهت برطرف نمودن نیاز آن‌ها تلاش نمایید. شما با راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی هم می‌توانید مشتریان حضوری خود را به خرید اینترنتی تشویق نمایید و هم می‌توانید مشتریان جدیدی را جذب نمایید. با توجه به اینکه در هرلحظه و هر مکانی فروشگاه شما در دسترس مشتریان هست، شما بدون حضور در فروشگاه و مغازه خود، می‌توانید کسب درآمد داشته باشید. یک فروشگاه اینترنتی باعث افزایش اعتبار شما خواهد شد و می‌تواند ابزار قوی برای فروش شما باشد.
به همین منظور و به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالروز یوم‌الله ۲۲ بهمن، مراسم رونمایی اولیه از فروشگاه اینترنتی داباج کالا، با حضور اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین و مدیران عامل و مدیران مالی و فروش شرکت‌های وابسته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن آمفی‌تئاتر دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین انجام شد.
این مراسم بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا.. مجید با سخنرانی دکتر عمادالدین مدیرعامل محترم دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین با مضمون اهمیت و تمرکز بر روی کسب‌وکار مجازی و برنامه های آتی دهکده آغاز شد. عمادالدین بر گسترش فعالیت‌ شرکت‌ها در مدیاها و استفاده از بازاریابی به روش دیجیتال مارکتینگ و فروش به سبک online retaile تأکید نمود. وی افزود امروزه لازمه موفقیت، افزایش فعالیت در فضای مجازی بوده و با پررنگ نمودن عملیات بازرگانی در این حوزه میتوان مشتریان بالقوه را شناسایی و بالفعل نمود.
در ادامه، حسین وطن‌خواه کارشناس واحد توسعه و نوآوری کسب‌وکار مجازی و مهدی اسماعیلی نماینده شرکت آرکا ارتباط امید جلین، مطالبی در خصوص ایده و اهداف و نحوه عملکرد پلتفرم داباج کالا ارائه نمودند.
در ادمه مهندس غلامرضا پایین محلی رئیس هیئت‌مدیره دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین ضمن تبریک ایام ا… ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تشکر و ابراز رضایت خود را از عملکرد دست‌اندرکاران مربوطه ابراز نموده و کلیه شرکت‌های وابسته را به همکاری با دفتر توسعه و نوآوری کسب‌وکار مجازی و هم سو شدن با سیاست‌های مذکور دعوت نموده و وحدت رویه را متذکر شدند.
لازم به ذکر است، ایده فروشگاه اینترنتی داباج کالا از دفتر توسعه و نوآوری کسب‌وکار مجازی دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین و طراحی آن بر عهده شرکت آرکا ارتباط امید جلین و اجرا و عملیاتی شدن آن با شرکت رایان استرآباد آرکا می‌باشد.