ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در۲۴ ساعت گذشته رکورد توزیع بنزین در مازندران با پخش ۱۰ میلیون لیتر شکسته شد، گفت: در ایام نوروز به‌رغم حجم بسیار زیاد مسافران و گردشگرانی که وارد استان شدند این میزان توزیع و مصرف بنزین را نداشتیم.

رضا علیخانی کوشکک در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توزیع این میزان بنزین با بیش از ۳۰۰ نفتکش در سطح استان از شرق تا غرب در ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفت .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، تصریح کرد: در حال حاضر تمامی پمپ‌های بنزین استان دارای سوخت لازم به‌ویژه بنزین هستند که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران مستقر در ساری و چالوس به‌صورت شبانه روزی آمادگی لازم جهت بارگیری و انتقال فرآورده‌های نفتی را دارند.

این مسئول اضافه کرد: این میزان مصرف بنزین در مازندران در شرایطی است که استان گیلان با ۲.۵ میلیون جمعیت یک سوم مصرف استان مازندران را در ۲۴ ساعت گذشته داشته است.

علیخانی با اظهار اینکه شبکه‌های مجازی به نوعی فضای التهاب آوری را در کمبود بنزین در جامعه حاکم کردند که منجر به هجوم مردم به جایگاه‌های سوخت خودرو شده است، گفت: میزان ذخیره بنزین در مازندران مطلوب است و در زمینه توزیع هم نیز هیچ کمبودی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: به شهروندان مازندرانی اطمینان می‌دهیم که هر لحظه نیاز به بنزین داشته باشند می‌توانند با مراجعه به جایگاه‌های سوخت خودرو نیاز خود را تامین کنند.

علیخانی به میزان توزیع بنزین در چند روز گذشته مازندران اشاره کرد و گفت: در روزهای پنجشنبه ۲۲ دی ماه ۶ میلیون و ۱۰۰ لیتر، جمعه ۲۳ دی ۶ میلیون و ۲۰۰ لیتر، شنبه ۲۴ دی ۷میلیون و ۲۰۰ لیتر، یکشنبه ۲۵ دی ۷ میلیون و ۶۰۰ لیتر میزان مصرف بنزین در استان مازندران بوده است که این تعداد در گذشته به ۱۰ میلیون لیتر افزایش پیدا کرده است .

به‌گفته معاون هماهنگی و امور عمرانی استانی مازندران؛ در روزهای تعطیلات عید نوروز سال ۱۴۰۱ بالاترین مصرف بنزین در مازندران هر ۲۴ ساعت به ۷میلیون لیتر رسیده بود اما در ۱۴ ساعت گذشته به ۱۰ میلیون لیتر رسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *