معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت از عرضه ۲۰۰ هزار تن کالای پر مصرف برای ماه مبارک رمضان علاوه بر مصرف جاری کشور خبر داد و گفت: هیچ گونه نوسان قیمتی در این ماه نخواهیم داشت.
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس قبادی افزود: ذخیره کالاهای اساسی از مدت‌ها قبل برای ایام سال نو و ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده و هیچ کمبودی در هیچ یک از اقلام اساسی مردم وجود ندارد.

وی اظهارداشت: هر ساله با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان میزان تقاضا برای کالاهایی مثل خرما، شکر، برنج، روغن، گوشت قرمز و سفید و سایر اقلام خوراکی افزایش پیدا می‌کند.

معاون وزیر صمت و دبیر ستاد تنظیم بازار کشور گفت: خوشبختانه به میزان کافی کالاهای اساسی برای ایام ماه مبارک رمضان ذخیره سازی شده است.

وی در ادامه به تمامی آحاد مردم اطمینان داد تا پایان ماه مبارک رمضان تامین کالاها بدون نوسان قیمتی در کشور ادامه خواهد داشت.

قبادی بیان داشت: هیچ دلیلی برای افزایش قیمت وجود ندارد چرا که ذخیره مناسبی از تمامی این اقلام در انبارهای کشور وجود دارد از اینرو اجازه بروز نوسان قیمتی را نخواهیم داد.

وی ادامه داد: برای بازار ماه مبارک رمضان مقادیر متنابهی گوشت قرمز، گوشت مرغ، روغن، برنج و شکر برنامه ریزی شده و در فروشگاه های منتخب، زنجیره ای و مجموعه اصناف عرضه می شود تا بازار با نوسانات قیمتی مواجه نباشد.

معاون وزیر صمت و دبیر ستاد تنظیم بازار یادآورشد: عرضه ۲۰۰ هزار تن کالای پر مصرف برای ماه مبارک رمضان علاوه بر مصرف جاری کشور برنامه ریزی شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *