خدای منان را سپاسگزاریم که بار دیگر فرصتی داد تا حلول سال نو و آغاز فصل شکوفایی و بهار طبیعت را که در جای‌جای این سرزمین پهناور ریشه دوانیده و بارقه‌های امید را میان مردم به‌ویژه مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان گروه دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین به وجود آورده است، تبریک و تهنیت بگوییم.
در سال ۹۸ دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین که استمرار فعالیت تعاونی اعتبار امید جلین است ۳ ساله و این خانواده بزرگ ۲۱ ساله شد.
با تمام فراز و نشیب‌هایی که طی این سال‌ها داشتیم امروز بسیار قوی‌تر و استوارتر از قبل در میدان هستیم.
در سالی که گذشت علیرغم مشکلات و ریسک‌های موجود، در اکثر گروه‌های تولیدی، بازرگانی، خدماتی و ساختمانی شاهد بهبود کسب‌وکار بوده‌ایم و به خواست خداوند و با همت بلند مدیران و کارکنان مجموعه، توسعه ظرفیت خطوط تولید و بهبود خدمات نیز به‌طورجدی در دستور کار قرارگرفته است.
امید آن است که در دهه سوم فعالیت مجموعه، با اهداف بلند پروازانه ای که در حال ترسیم است به سرمنزل مقصود رسیده و امانت دار خوبی برای سهامداران، مشتریان، کارکنان و سایر ذینفعان باشیم.
فرارسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه این عزیزان، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر. سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیفزاییم.
در سال ۱۳۹۹ نیز بر آنیم تا با بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد و باتجربه و با استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، به‌گونه‌ای عمل نماییم تا سطح رضایتمندی در این مجموعه ارتقا یافته و به یاری خداوند مسیر تعالی با سرعتی بیش‌ازپیش طی شود و با مداقه در مسائل پیش روی سال آینده و بررسی راهکارهای موجود بتوانیم با استفاده از فرصت‌ها و مقابله با تهدیدهای احتمالی روند رو به رشد شرکت را حفظ نموده و در بهبود کمی و کیفی محصولات و خدمات گام‌های اثربخشی برداریم.
در پایان برای کلیه عزیزان آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت را از خداوند متعال خواهانیم.

 

امیر عمادالدین

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *