nova Y60 یکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی هوآوی از سری محبوب HUAWEI nova Y است که از ویژگی‌های برجسته‌ای چون طراحی جوان پسند، صفحه نمایش FullView Display، دوربین پشتی سه‌تایی و باتری پرظرفیت بهره می‌برد. در ادامه به معرفی قابلیت کلیدی هوآوی نوا Y60 می‌پردازیم و به شما می گوییم چرا جزء با ارزش‌ترین گوشی‌های اقتصادی سال ۲۰۲۱ است.

طراحی مُدرن با کیفیت ساخت بالا
نوا Y60 هواوی از طراحی بروز با لبه‌های خمیده برخوردار است که نگه داشتن و کار با آن را آسان‌تر می‌کند. این گوشی با وجود داشتن باتری بزرگ با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت، تنها ۱۸۵ گرم وزن دارد و برای استفاده همه سنین مناسب است.

هواوی nova Y60 در دو رنگ جذاب مشکی و سبز با ظاهر زیبا ارائه می‌شود و بسیار زیباتر از گوشی‌های اقتصادی هم رده است. همچنین نوا Y60 دارای حسگر اسکنر اثر انگشت تعبیه شده درون دکمه خاموش-روشن است که گشودن قفل گوشی در یک چشم بر هم زدن را ممکن می‌کند.

اقتصادی بودن نوا Y60 هواوی باعث نمی‌شود خریداران چیزی را از دست بدهند و این گوشی از قابلیت‌های مُدرن و کاربردی چون درگاه Type-C، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، بلوتوث ۵.۱ و شکاف کارت حافظه Micro SD برخوردار است.

نمایشگر FullView Display با حاشیه‌های باریک
صفحه نمایش ۶.۶ اینچی گوشی نوآ وای ۶۰ هواوی با وضوح تصویر +HD خود، ۱۶.۷ میلیون رنگ مختلف را تولید می‌کند. ویژگی مهم این صفحه نمایش گستره دینامیکی وسیع‌تر نسبت به محصولات این رده قیمتی است که تماشای فیلم و تصاویر را لذت بخش تر می‌کند. گستره دینامیکی وسیع‌تر به معنای توانایی بهتر صفحه نمایش در تفکیک رنگ‌ها و همچنین نمایش جزئیات بیشتر تصویر در نواحی تاریک صحنه است.

نوا وای ۶۰ هواوی از یک پنل TFT LCD (IPS) با وضوح تصویر ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد که به خوبی نیاز کاربران مختلف را برآورده می‌کند.

دوربین سه تایی با فناوری پیشرفته
هواوی گوشی نوا Y60 هواوی را با دوربین سه تایی طراحی کرده است تا به خوبی نیاز کاربر را در شرایط مختلف برآورده کند. این گوشی از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر باکیفیت و ضبط ویدئو ۱۰۸۰ با جزئیات بالا بهره می‌برد.

نوا Y60 هواوی از یک دوربین التراواید ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق نیز برخوردار است و یک تجربه کامل را ارائه می‌کند. خریداران با بهره گیری از دوربین التراواید این گوشی با میدان دید ۱۲۰ درجه، می‌توانند سوژه‌های بیشتری را ثبت کنند که برای گرفتن عکس‌های دسته جمعی یا مناظر زیبا بسیار کاربردی است.
نوا Y60 هواوی در زمینه سلفی هم بسیار مجهز بوده و از دوربین ۸ مگاپیکسلی با فناوری کاهنده نویز برخوردار است. دوربین سلفی نوا وای ۶۰ هواوی با بهره گیری از فناوری پیشرفته کاهنده نویز و فناوری بهبود دهنده HDR، حتی در نور کم هم سلفی‌های به یاد ماندنی می‌گیرد.

شاید در ظاهر دوربین ۱۳ یا ۸ مگاپیکسلی معمولی به نظر برسد اما آنچه که موجب متمایز شدن دوربین گوشی نوا Y60 هواوی از محصولات هم رده می‌شود، فناوری‌های نرم افزاری و پردازشی اختصاصی این کمپانی است. برای نمونه قابلیت Huawei Beauty Mode 5.0 هواوی امکان افزایش زیبایی رنگ پوست و چهره در کنار اضافه کردن اشیاء به تصویر را می‌دهد. این قابلیت از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی بهره می‌گیرد.

باتری بزرگ با وجود وزن کم
ممکن است از یک گوشی خوش دست ۱۸۵ گرمی انتظار دوام باتری طولانی نداشته باشید اما گوشی نوا Y60 هواوی از یک باتری بزرگ با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که به خوبی کاربران جوان را همراهی می‌کند. همچنین نوا Y60 هواوی از فناوری پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی برای مصرف بهینه‌تر باتری استفاده می‌کند که باعث افزایش دوام باتری شده است.

سخت افزار کارآمد و قابل اتکا
گوشی نوا وای ۶۰ هواوی دارای چیپست ۸ هسته‌ای MediaTek Helio P35 با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است که نیاز اغلب کاربران را به خوبی برآورده می‌کند. این در حالی است که گوشی‌های هم رده نوا Y60 غالباً دارای ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هستند.
لازم به ذکر است خریداران می‌توانند یک کارت حافظه microSD با ظرفیت تا ۵۱۲ گیگابایت هم نصب کنند.

صدای گوش نواز
گوشی نوا Y60 به فناوری بهبود دهنده صدا انحصاری Histen 6.1 هواوی مجهز است که اهالی فناوری به خوبی با عملکرد عالی آن در بهبود صدا آشنا هستند. فناوری مزبور با هدف لذت بردن حداکثری از گیم پلی بازی‌ها بهینه سازی شده است و در وجود این فناوری بیشینه بلندی صدای گوشی نوا Y60 به ۸۶ دسیبل می‌رسد. همچین کاربر قادر به اعمال تنظیمات و افکت‌های مختلف خواهد بود.

سخن پایانی
گوشی نوا Y60 هواوی یک انتخاب اقتصادی بروز و قدرتمند است که طراحی بهتر، دوربین باکیفیت‌تر و امکانات بیشتری را نسبت به محصولات دیگر در اختیار خریداران قرار می‌دهد و همین ویژگی‌های بهتر موجب ارزش خرید بسیار بالای آن شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *