استارت‌آپ، یک رویداد تجربی-آموزشی است که در آخر هفته برگزار می‌شود و افراد دارای فکر، تخصص و سرمایه دور هم جمع می‌شوند تا ایده‌های خود را مطرح کنند و به آن‌ها جامه عمل بپوشانند. در ماه‌های اخیر، استارت‌آپها رنگ و بوی تخصصی شدن به خود گرفته اند و روی حوزه‌های خاصی مثل گردشگری، نوآوری اجتماعی، پزشکی و … دست گذاشته اند.

اینبار، رویداد استارت‌آپ به صنایع خلاق اختصاص داشت. این رویداد که ۲۲ الی ۲۴ خرداد در سالن همایش های شرکت دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین (داباج) برگزار شد، با هدف فراهم کردن محیط رشد و کسب تجربه برگزار شد تا این افراد از سنین جوانی با مفاهیم مختلفی مثل کار تیمی، کارآفرینی و مدیریت‌اشنا شوند.

در روز نخست پس از مراسم افتتاحیه ، ۱۱۰ نفر از شرکت کنندگان ایده های اولیه خود را در مدت یک دقیقه برای حضار ارائه نمودند و پس از رای گیری ، ۱۰ ایده برای شروع تورنومنت انتخاب شدند و تیم سازی نمودند .

روز دوم بسیار نفس گیر بود و تیم ها از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به کمک منتورها ، بوم کسب و کارشان را تکمیل کردند و نسخه MVP استارتاپ شان را برای ارائه در مقابل داوران آماده نمودند .

در روز سوم ارائه های ۵ دقیقه ای هر تیم به سمع و نظر داوران رسید و در نهایت ساعت ۲۱:۰۰ این تورنومنت به پایان رسید.

نتایج داوری :
تیم برگزیده اول هیات داوری : تیم زبان آموز از استان گلستان در حوزه اپلیکیشن آموزشی
تیم برگزیده دوم هیات داوری : تیم اسمارتیس از استان مازندران در حوزه سلامت
تیم برگزیده سوم هیات داوری : مشترکا تیم های آقای پخش و دشو از استان گلستان در حوزه های کسب و کار و گردشگری

در پایان این مراسم با حضور مدیرعامل و هیات مدیره دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین (داباج) و مربیان و داوران این رویداد از نفرات برتر تقدیر بعمل آمد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *