سخنگوی دولت سیزدهم گفت: به دنبال توسعه روابط سیاسی و اقتصادی با همه کشور‌های دنیا خصوصاً کشور‌های منطقه و همسایگان هستیم.
ایران به دنبال توسعه روابط سیاسی و اقتصادی با همه کشورهاستبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، آقای جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در نشست خبری امروز (سه شنبه) گفت: برنامه‌های سفر رییس جمهور به کشور‌های منطقه بر اساس اولویت‌ها و تعاملات سیاسی و اقتصادی و غیره، پیگیری می‌شود و چنانچه ضرورتی به سفر ریاست محترم جمهوری باشد مقدمات و دستور کار آن از سوی وزارت امور خارجه و معاونت سیاسی دفتر رئیس جمهوری تنظیم و انجام خواهد شد.

مجوز تردد مشمولان خارج از کشور، سالی دوبار
مشمولان خارج از کشور می‌توانند سالی دوبار به کشور رفت‌وآمد کنند.
سخنگوی دولت گفت: از مصوبات قابل توجه هیئت دولت مجوز تردد مشمولان خارج از کشور برای دید و بازدید اقوام، دوبار در سال است.

سخنگوی دولت گفت: از مصوبات قابل توجه هیئت دولت مجوز تردد مشمولان خارج از کشور برای دید و بازدید اقوام، دوبار در سال است.

آقای بهادری جهرمی در نشست خبری امروز (سه شنبه) با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از جوانان ایرانی که مشمول خدمت سربازی هستند و در خارج از کشور زندگی می‌کنند افزود: طبق مصوبه هیئت دولت به این عزیزان دوبار در سال فرصت رفت و آمد به ایران داده شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *