شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه بیست و نهم خردادماه ۹۸، با کاهش ۲۲۶۸ واحدی معادل ۰.۹۶ درصد به رقم ۲۳۴ هزار و ۸۷۹ واحد رسید. این در حالی است که روز گذشته نیز شاهد افت ۱۰۱۲ واحدی معادل ۰.۴۳ درصد نماگر کل بورس بودیم.

تابناک اقتصادیشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه بیست و نهم خردادماه ۹۸، با کاهش ۲۲۶۸ واحدی معادل ۰.۹۶ درصد به رقم ۲۳۴ هزار و ۸۷۹ واحد رسید. این در حالی است که روز گذشته نیز شاهد افت ۱۰۱۲ واحدی معادل ۰.۴۳ درصد نماگر کل بورس بودیم.

به گزارش بورس تابناک؛ امروز تالار شیشه‌ای در پنجمین و آخرین روز کاری هفته و همچنین خردادماه، همانند روز قبل، شاهد روند نزولی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش ۶۴۱ واحدی معادل ۰.۹۶ درصد به رقم ۶۶ هزار و ۴۵۷ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با افت ۸۹۹ واحدی معادل ۱.۵۷ درصد، عدد ۵۶ هزار و ۲۶۱ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۶۱۵ واحدی معادل ۱.۵۷ درصد به رقم ۳۸ هزار و ۵۱۲ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۲۳۵۴ واحد کاهش معادل ۰.۸۸ درصد را رقم زد و به سطح ۲۶۴ هزار و ۷۹۷ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۱۱۱۹ واحد کاهش معادل ۰.۶۴ درصد به رقم ۱۷۴ هزار و ۵۱۸ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۷۰۲۸ واحد کاهش معادل ۱.۵۰ درصد همراه بود و عدد ۴۶۰ هزار و ۶۶۲ واحد را به نمایش گذاشت.

بورس در آخرین روز خرداد، قرمز بسته شد/ فارس بازهم بیشترین تاثیر منفی را داشت
در معاملات امروز، نماد معاملاتی فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۳۸۰ واحد، نماد همراه متعلق به شرکت ارتباطات سیار ایران با ۲۲۳ واحد، نماد تاپیکو متعلق به س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با ۱۶۷ واحد، نماد فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۱۶۴ واحد، نماد رمپنا متعلق به گروه مپنا (سهامی عام) با ۱۱۵ واحد و نماد اخابر متعلق به مخابرات ایران با ۱۰۱ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در روند نزولی شاخص کل بورس داشتند.

در مقابل، نماد فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران با ۲۰۹ واحد، نماد شخارک متعلق به پتروشیمی خارک با ۱۵۲ واحد، نماد وبانک متعلق به سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با ۸۳ واحد، نماد خساپا متعلق به سایپا با ۷۸ واحد، نماد ونیکی متعلق به سرمایه‌گذاری ملی‌ایران با ۶۶ واحد و نماد جم پیلن متعلق به پلی پروپیلن جم – جم پیلن با ۶۱ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *