تهران- ایرنا- شماری از خریداران شرکت ایران خودرو که هفته گذشته در اعتراض به قیمت متفاوت ۲ مدل پژو ۲۰۷ اتوماتیک برابر ساختمان اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمع کرده بودند، امروز (شنبه) بار دیگر با حضور در این محل، خواستار رسیدگی وزارتخانه به خواسته خود شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، این معترضان که حدود ۱۰۰ نفر بودند با در دست داشتن پارچه نوشته ها و دست نوشته هایی، مراتب اعتراض خود را نسبت به «ناعدالتی در صدور دعوتنامه خودروی پژو ۲۰۷ صندوق دار اتوماتیک» اعلام کردند.
خریداران معترض می گفتند، «در حالی که امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده، چرا باید شرکت ایران خودرو بابت اضافه کردن صندوق به پژو ۲۰۷ اتوماتیک مبلغ ۵۰ میلیون تومان اضافه درخواست کند.»
برپایه این گزارش، اکنون ایران خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک را با قیمت ۵۴ میلیون تومان و مدل صندوق دار آن را ۱۰۴ میلیون تومان به فروش می رساند.
دوشنبه اول بهمن ماه وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از حضور در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره تصمیم اتخاذ شده برای ساماندهی مشکلات موجود در بازار خودرو اعلام کرد: خودروسازان موظفند تعهداتشان درباره خودروهایی پیش فروش شده به صورت قطعی را انجام دهند و تردیدی در این مطلب وجود ندارد.

 

منبع : خبرگزاری ایرنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *