یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در مجلس، تاکید کرد: توقف روند رشد قیمت کالا‌ها و کیفیت بخشی به تولید کالا‌های داخلی مهم‌ترین اقداماتی است که تیم اقتصادی دولت باید دنبال کند.

رویداد۲۴ علی حدادی با تاکید بر ضرورت کنترل قیمت کالا‌های اساسی در بازار، بیان کرد: اولین انتظار مردم از دولت ثبات قیمت‌ها است. امروز ضرورت دارد دولت سیزدهم و وزرای نقش آفرین در حوزه اقتصاد، در راستای کنترل قیمت کالا‌ها تلاش مضاعف کرده و نظارت دقیقی اعمال کنند.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس، در ادامه با بیان اینکه توقف روند رشد قیمت کالا‌ها که آسیب جدی به اقشار آسیب پذیر جامعه وارد کرده است و کیفیت بخشی به تولید کالا‌های داخلی مهم‌ترین اقداماتی است که تیم اقتصادی دولت باید دنبال کند، اظهار کرد: گام اساسی بعد از ثبات بخشی به قیمت کالا‌ها در بازار حرکت به سمت تولید با کیفیت و رقابت پذیر در داخل کشور باشد.

حدادی تصریح کرد: افزایش قیمت‌ها آسیب فراوانی به اقشار جامعه وارد کرده است. انتظار مردم از دولت سیزدهم کارآمدسازی است و قطعا پیگیری مجدانه و اعمال نظارت دقیق یکی از مولفه‌های اصلی این موضوع است. تیم اقتصادی دولت باید به فکر مردم فهیم کف جامعه باشند و نظارت بیشتر و بهتری بر بازار اعمال کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *