حجم تجارت بین روسیه و چین از ژانویه تا آگوست سال جاری میلادی ۳.۲ درصد در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافته و به رقم ۶۸.۶۲ میلیارد دلار رسیده است.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، سرویس مطبوعاتی گمرک چین در گزارشی اعلام کرد که حجم تجارت بین روسیه و چین از ژانویه تا آگوست سال جاری میلادی ۳.۲ درصد در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافت و به رقم ۶۸.۶۲ میلیارد دلار رسید.

بر اساس داده های گمرک چین، حجم صادرات کالا و خدمات به روسیه ۰.۸ درصد کاهش یافته که در مجموع به ۳۱.۰۹ میلیارد دلار رسیده است، در حالی که واردات کالا و خدمات روسیه به چین ۵.۲ درصد کاهش یافته و به رقم ۳۷.۵۳ میلیارد دلار رسیده است.

حجم تجارت بین چین و ایالات متحده نیز در بازه زمانی ژانویه تا آگوست امسال ۳.۵ درصد در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل کاهش یافت و به رقم ۳۴۴.۴۳ میلیارد دلار رسید.

بنا بر داده های آماری گمرک چین، حجم واردات کالا و خدمات ایالات متحده به چین در مدت زمان اعلام شده ۲.۹ درصد کاهش یافته و در مجموع ۷۸.۲۴ میلیارد دلار بوده است، در حالی که صادرات چین به این کشور ۳.۶ درصد کاهش یافته و به ۲۶۶.۰۶ میلیارد دلار رسیده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *