به گزارش روابط‌عمومی آرکا، این شرکت با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ افتتاح گردید و فعالیت خود را در ساختمان جدید آغاز کرد.

   در این مراسم غلامرضا پایین محلی، رئیس هیئت مدیره دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین بیان داشتند با توجه به شعار سال «جهش تولید» و اهمیت دنیای مجازی با همکاری و پشتیبانی شرکت آرکا ارتباط امید جلین، سایر شرکت‌های وابسته به داباج نیز فعالیت خود را از کسب و کار سنتی به سوی کسب و کار مجازی و آنلاین سوق داده تا این مهم در کل مجموعه فراگیر شود.

   همچنین امیر عمادالدینی مدیرعامل دهکده نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت افتتاح دفتر جدید شرکت اشاره داشتند که انتظار ما از آرکا ارتباط فراتر از یک شرکت فناوری اطلاعات بوده و این شرکت باید بعنوان بازو و پشتیبان مجموعه داباج در راه اندازی کسب و ‌کار اینترنتی عمل نموده و بازاریابی و فروش در  شرکت‌ها از سبک سنتی به روش مدرن و استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی سوق یابد.

   در ادامه محمدرضا اسماعیلی‌راد، عضو هیئت مدیره دهکده به بی انتها بودن کسب و کار مجازی اشاره کرده و شناسایی رقبا، تحلیل، تحقیق و پژوهش را لازمه پیشرفت در این حوزه دانستند.

   در پایان سهیل طاهریان، مدیرعامل آرکا ارتباط ضمن تشکر از حمایت دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین با اطمینان به توانمندی های شرکت ارکا، وعده اخبارسودمندی را تا پایان سال ۱۳۹۹ دادند و خاطرنشان کردند که در مسیر پیشبرد اهداف سازمانی و تحقق منافع داباج و اعتلای روزافزون شرکت آرکا ارتباط امیدجلین روز به روز موفق‌تر خواهیم بود.