دومین گردهمایی کارکنان شرکت تکاد امید جلین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تکاد امید جلین، دومین گردهمایی کارکنان این شرکت با اعضای هیئت‌مدیره دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین در روز جمعه مورخ ۲۸/۰۹/۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور رئیس ایمنی و بهداشت دهکده در محوطه شرکت تکاد برگزار شد.

این گردهمایی پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و سخنرانی مهندس عقیل عرب، مدیرعامل شرکت تکاد آغاز شد. عرب با یاد شهدای مدافع و عرض خیرمقدم به مدعوین و کارکنان پس از ارائه گزارش عملکرد نیمه‌ی اول سال جاری به بیان اهداف آتی شرکت پرداخت و اظهار داشت تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری، با به‌کارگیری طرح توسعه خط ۴ کارگاه یک که تاکنون با پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصد  همراه است به بهره‌برداری خواهد رسید که روزانه میزان ۱۰۰ تن در ساعت به حجم تولید شرکت افزوده خواهد شد و همچنین خط یک ( خط خاکی) را به خط شسته تغییر داده و کلیه استخرها تجمیع و اصلاح خواهد شد.

وی افزود ظرفیت خط موجود در کارگاه دو نیز تا ۱۵۰۰ تن در حال افزایش می‌باشد. ایشان از زحمات کلیه کارکنان و مدیران مجموعه قدردانی نموده و امید داشت شرکت تکاد به یکی از ماندگارترین سنگ‌شکن‌های استان بدل خواهد شد و گام‌های مؤثری برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر خواهد داشت.

در ادامه دکتر اسماعیلی راد، معاون سرمایه‌گذاری و مجامع دهکده با اشاره به اجرای طرح درجه‌بندی شرکت‌ها با توجه به مؤلفه‌هایی همچون میزان فروش، تعداد کارکنان، نوآوری ، میزان سود و زیان و مهم‌تر از همه نسبت سود عملیاتی به تشریح چگونگی پرداخت حقوق کارکنان برمبنای عملکرد پرداخت و افزود با ایجاد طرح انگیزشی در بین کارکنان و رعایت قوانین اداره کار و رفاه اجتماعی تغییراتی مثبت در پرداخت حقوق ایجاد خواهد شد.

مهندس غلامرضا پایین محلی، رئیس هیئت‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل دهکده ضمن تشکر از هیئت‌مدیره و مدیرعامل و کارکنان تکاد با تأکید بر این‌که این شرکت متعلق به سهامداران است خاطرنشان کرد بزرگ‌ترین سنگ‌شکن استان گلستان می‌باشد. وی گفت مسئولیت کلیه کارکنان و مدیران به همین نسبت بالاست و وظیفه‌شناسی و انجام درست امور محوله و تعصب کاری را کمک شایانی به پیشرفت شرکت و سودآوری آن برای سهامداران دانست و درنهایت، اخلاق و رفتار سازمانی و برخورد مناسب با یکدیگر و مشتریان از مهم‌ترین عوامل ماندگاری افراد در سازمان دانست و با اعلام حمایت دهکده از این شرکت و تمامی کارکنان به سخنان خود خاتمه بخشید.

در آخر جلسه حجت‌الاسلام توحیدی، نماینده ولی‌فقیه در اداره کل دامپزشکی استان گلستان تلاش مدیران و کارکنان مجموعه در شرایط اقتصادی کنونی را پراهمیت خواند و اظهار داشت مدیریت سالم و برنامه‌ریزی در عرصه‌های تولید، اقتصاد و سیاست ما پیروزی‌های میدانی و توفیقات را به دنبال خواهد داشت. ایشان افزود از پیدایش مجموعه امیدجلین تاکنون باگذشت بیست‌ودو سال و کلیه آسیب‌های اطراف و حواشی، همچنان باتدبیر و اندیشه صحیح ایستادگی کرده است. وی تعامل کارکنان با مدیران را بااهمیت و موجب استحکام سازمان دانست. ایشان با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۳۹۹ توسط مقام معظم رهبری به سال جهش تولید در دورانی که ویروس کرونا فعالیت‌های تولیدی را مختل کرد، شعار “ما می‌توانیم” را مهم تلقی نمود و با تأکید بر نظم و رعایت نکات بهداشتی کارکنان را به تلاش بیشتر در جهت تحقق اهداف شرکت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تشویق کرد.

این مراسم با اهدای لوح، کارت هدیه و تجلیل از کارگر نمونه در نیمه‌ی اول سال ۱۳۹۹ و با ذکر صلوات خاتمه یافت.