بلومبرگ طی گزارشی نوشت: از آنجا که هزینه‌های انرژی در سراسر انگلیس سر به فلک گذاشته است، حدود ۶۰ درصد کارخانه‌های انگلیسی در معرض تعطیلی قرار گرفته‌اند.

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس، بلومبرگ طی گزارشی نوشت: از آنجا که هزینه‌های انرژی در سراسر انگلیس سر به فلک گذاشته است، حدود ۶۰ درصد کارخانه‌های انگلیسی در معرض تعطیلی قرار گرفته اند.

نظرسنجی توسط « MakeUK»، یک گروه لابی برای کارخانه‌های بریتانیا نشان داد‌ نزدیک به نیمی از تولیدکنندگان شاهد افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی هزینه های قبوض انرژی در یک سال گذشته بوده اند.

بنا بر اعلام MakeUK، ‌بحران کنونی کسب و کارها را با یک انتخاب جدی روبرو می کند؛ درصورتی که به زودی کمکی صورت نگیرد، یا باید تولید را کاهش داد یا کارخانه را تعطیل کرد.‌

با توجه به چند دور اقدامات حمایتی برای کمک به مصرف کنندگان و کسب و کارها برای مقابله با افزایش هزینه ها، مقامات در یک سال گذشته برای مقابله با بحران انرژی تحت فشار قرار دارند.

مقامات انگلیس در یک سال گذشته تحت فشار شدیدی برای مقابله با بحران انرژی بوده‌ اند و چندین دور اقدامات حمایتی برای کمک به مصرف‌ کنندگان و کسب‌ وکارها به منظور مقابله با افزایش هزینه ‌ها رونمایی شده است.

بر اساس شاخص مدیران خرید که توسط گلوبال اس اند پی منتشر شده است، بخش کارخانجات این کشور در حال حاضر با کاهش مواجه است. در عین حال، نظرسنجی MakeUK نشان می‌دهد، ۱۳ درصد کارخانه‌ها ساعات کاری خود را کاهش داده‌اند یا از فعالیت در دوره اوج خودداری می‌کنند و ۷ درصد تولید را برای مدت طولانی‌تر متوقف کرده‌اند.

استفان فیپسون، مدیر اجرایی MakeUK به بلومبرگ گفت: اقدامات فوری توسط دولت جدید لازم است… ما در حال حاضر از رقبای جهانی خود عقب هستیم.‌

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *