سومین سالروز تأسیس دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و جمعی از کارکنان برگزار شد.

     امیر عمادالدین، مدیر عامل دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین، ضمن تبریک سالروز تأسیس دهکده بیان داشتند دهکده اقتصادی بین المللی استمرار فعالیت تعاونی اعتبار امید جلین می باشد و امروز دهکده اقتصادی ۳ ساله و گروه بزرگ امید جلین ۲۱ ساله شد. خداوند را شاکرم که سومین سال متوالی با حضور اعضای محترم هیئت مدیره بعنوان مدیر عامل شرکت در خدمت شما بودم.
ایشان خاطر نشان کرد شرکت‌های ما امروز در مقایسه با سال‌های قبل بسیار شرایط بهتری دارند و گزارشات شفاف مالی شرکت گویای این مهم است. با یاری خداوند متعال علیرغم مشکلات و  نگرانی های زیادی که وجود داشت از سال ۹۵ تاکنون و در زمان جایگزینی دهکده (به عنوان سهامدار عمده و ممتاز) با تعاونی اعتبار امید جلین و در زمان تغییر مالکیت‌ها، جابجایی‌ها با لحاظ موازین قانونی و با دقت خاصی صورت پذیرفت تا هم حقوق سهامدار حفظ گردد و هم افرادی که تمایل به فروش سهام و یا کسانی که قصد خرید سهام دارند بتوانند جابجایی را انجام دهند.

    ۸ ماهه سال جاری هم نسبت به مدت مشابه سال قبل موفقیت های بیشتری به جهت کسب سهم بازار و سوددهی داشتیم ودر شرایط سخت اقتصادی توانستیم با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری شاهد رونق تولید در مجموعه باشیم.

    عمادالدین در ادامه افزود دارایی ما کارخانجات و ماشین آلات ما نیستند، نیروی انسانی ما هستند که در طول سال‌های اخیر ثابت کردند هرسال می‌توانند بهتر از سال قبل باشند.

در پایان ایشان گفتند با شروع دهه سوم فعالیت امید جلین اهداف بلندپروازانه ای در حال ترسیم است که با امید به خدا و تلاش و فکر شبانه روزی امیدواریم در دهه سوم عمر گروه بتوانیم تحقق بخش اهداف باشیم. در آخر ایشان ضمن تبریک مجدد سالروز  تاسیس دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین، برای کلیه کسانی که مجموعه را در نیل به هدف یاری رساندند آرزوی طول عمر با عزت نمودند.

    غلامرضا پایین محلی رئیس هیئت مدیره نیز ضمن تبریک به تمامی کارکنان اظهار داشت خودباوری عامل مهم موفقیت است. اگر در هر جایی که مشغول به کار هستید و با هرسمتی که دارید، به خود ایمان بیاورید و تلاش، پشتکار و برنامه ریزی که اعتماد را به دنبال دارد را سرلوحه خود قرار دهید به این مهم دست می یابید. زکات علم خود را بپردازید همانطور که مدیران گذشته این کار را کردند و باعث پیشرفت شما شدند.

    پایین محلی بیان داشت برنامه ریزی هر یک از ما با توجه به سیاست های اقتصادی و تورم موجود در جامعه نه فقط برای یک سال آینده که باید بلندمدت باشد.

    در آخر نیز سایر اعضای هیئت‌مدیره ضمن تبریک سالروز تأسیس دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین با آرزوی بهروزی برای تمامی مجموعه کارکنان به این گردهمایی خاتمه بخشیدند.