مراسم ضیافت افطاری در ماه مبارک رمضان به میزبانی دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین برگزار شد.

    در این مراسم حجت‌الاسلام علیرضا ریاحی نماینده محترم ولی‌فقیه در سپاه نینوا گرگان با تقدیر و تشکر از غلامرضا پایین محلی رئیس هیئت‌مدیره دهکده اقتصادی به‌عنوان کارآفرین موفق استان گلستان چنین بیان نمودند:

فعالیت این مجموعه اقتصادی و اشتغال‌زایی کاری است مقدس و ارزشمند و یک امر جهادی محسوب می‌گردد.

   ایشان اضافه نمودند در حال حاضر کشور در بحث نظامی و تسلیحاتی به میزان زیادی پیشرفت نموده است و همین تغییر باید در عرصه اقتصادی نیز شکل بگیرد و این نیازمند کارآفرینان موفق هست که مانند افسرانی در این عرصه عمل کرده و در اعتلای انقلاب، نظام و کشور کوشش می‌نمایند.

پایان بخش صحبت‌های ایشان با سخنی از پیامبر اسلام (ص) بود که می‌فرمایند:

فردی که صبحی را آغاز کند و به فکر امور مسلمین نباشد، مسلمان نیست.

   در ادامه جلسه امیر عمادالدین مدیرعامل دهکده اقتصادی به ارائه گزارشی از وضعیت کنونی مجموعه دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین پرداخت.

وی به استراتژی بلندمدت دهکده اقتصادی که “ایجاد حاکمیت شرکتی قوی” در شرکت‌های وابسته است پرداخت و افزود: حسب ضرورت پیاده‌سازی حاکمیت شرکتی که همان ایجاد رویه و ساز کارهایی برای شفاف سازی و تأمین منافع سهامداران است، قدم‌های عملی در آینده نزدیک در چهار محور ۱- تمرکز مالکیت ۲- مالکیت مدیریتی ۳- مالکیت نهادی ۴- استقلال مدیران برای تحقق این هدف برخواهیم داشت.

عمادالدین در پایان به ضرورت تشکیل کمیته حسابرسی در شرکت‌های وابسته اشاراتی نمودند.

   غلامرضا پایین محلی رئیس هیئت‌مدیره نیروی انسانی را به‌عنوان مهم‌ترین دارایی سازمان‌ها معرفی نمود و شناسایی و استفاده از نیروی انسانی متخصص و کارآزموده را در هر سازمان ضروری دانست و پس از شناسایی این افراد باید متناسب با تخصص و قابلیت‌های فردی در پست و موقعیت‌های سازمانی گنجانده گردند که خود باعث پیشرفت و تحول سازمان می‌شود.

ایشان اجرای فعالیت اقتصادی در شرایط کنونی را کار بسیار سخت ارزیابی کردند و به کلیه کارکنان تمرکز بر انجام امور اصلی شرکت و دورنگه داشتن خود از حواشی را توصیه نمودند.