سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

 

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح نشست عصر امروز( دوشنبه ۵ آبان) این کمیسیون، گفت: دستور کار اول نشست امروز کمیسیون با حضور آقای زاکانی ارائه اولویت‌های کاری پیشنهادی مرکز پژوهش‌ها به کمیسیون اقتصادی از در حوزه های مختلف بود.

وی ادامه داد: اولویت‌های پیشنهادی مرکز پژوهش‌ها شامل موضوعاتی مانند اصلاح قوانین بانکی، اصلاح قوانین مناطق آزاد، طرح حکمرانی ریال، نظارت بر اجرای صحیح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نظارت بر قوانین مناطق آزاد، قانون نظام جامع تامین بازار بود که در حال حاضر کمیسیون اقتصادی به بخشی از آنها ورود کرده است.

نماینده  اصفهان در مجلس  با اشاره به اینکه در حال حاضر با مجموعه‌ای از قوانین پراکنده مواجه هستیم، افزود: مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص اولویت‌های اقتصادی کشور پیشنهاداتی را به کمیسیون اقتصادی ارائه کرده و باید این موضوع را نیز مدنظر قرار دهیم که بخشی از مباحث اقتصادی کشور در سایر کمیسیون‌ها مطرح می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد، تصریح کرد: در نشست امروز مقرر شد تا پایان سال ۱۴۰۰ و تعیین تکلیف ایرادات شورای نگهبان بر اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، قانون قبلی اجرا شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *