تهران-ایرنا- معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مهمترین حربه دشمنان علیه نظام اسلامی، ایجاد فقر و مشکلات اقتصادی مردم است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ سعید شعبانیان در بیست و سومین جلسه ملاقات مردمی با هیات رییسه وزارت دفاع با تاکید بر لزوم حل مشکل مردم و افراد نیازمند در شرایط اقتصادی امروز گفت: خدمت به مردم و رفع گرفتاری آنان نعمتی است که خداوند به انسان می‌دهد و در همین راستا باید از لحظاتی که حضرت حق برای احسان به مردم عطا می‌کند، استفاده شود.

وی درباره دیدار امروز مسئولان وزارت دفاع با مردم گفت: در این دیدار چهره به چهره و صمیمی که با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی با جمعی از ایثارگران، بازنشستگان، کارکنان و خانواده محترم آنان برگزار شد، به منظور تسریع و تسهیل در رسیدگی به مشکلات مراجعان، رئیس بازرسی وزارت دفاع، رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح نیز حضور داشتند و مساعدت‌های ممکن (خدمتی، مالی، درمانی و …) انجام و اوامر مقتضی جهت پیگیری سریع از مبادی مربوط صادر شد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین حربه دشمنان علیه نظام اسلامی، ایجاد فقر و مشکلات اقتصادی مردم است، گفت: مردم از مسئولان توقع بجا دارند و ما هم اهتمام ویژه‌ای برای بهبود وضعیت مردم و رفع مشکلات آنان داریم.

سرتیپ شعبانیان گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع افراد و احتمال افزایش انتقال ویروس کرونا، جلسات ملاقات مردمی با هدف تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات و مطالبات شهروندان در تمامی روزهای هفته با تعداد محدودی از مراجعه کنندگان در دستور کار حوزه ارتباطات مردمی وزارت دفاع قرار دارد.

وی یادآورشد: به طور متوسط هر سال حدود ۲ هزار درخواست در موضوعات، خدمات اداری و رفاهی، استخدام، شکایت، خبر و گزارش، ایده، طرح و پیشنهاد، مساعدت مالی و درمانی دریافت، پیگیری و پاسخ داده می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *