رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ورود جدی این کمیسیون برای بررسی وضعیت بازار سرمایه خبر داد و تاکید کرد که در رابطه با تخلفات بازار سرمایه با هیچ احدی تعارف نداشته و نخواهیم داشت.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بورس گفت: موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بورس به معنای آغاز روند جدید ارزیابی عملکرد بازار سرمایه در کشور است. البته به زودی تمام گزارش هایی که مبتنی بر عملکرد ناصحیح در حوزه بازار سرمایه کشور بوده در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی وضعیت فعلی بازار سرمایه را مورد بررسی قرار می دهد، گفت که کمیسیون اقتصادی یکشنبه هفته آینده جلسه ای با وزیر اقتصاد و مسئولان سازمان بورس برای بررسی وضعیت نابسامان بازار سرمایه و عدم تصمیم سریع دولت برای بهبود شرایط این برگزار می کند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: تحقیق و تفحص از سازمان بورس مربوط به دوره فعلی هم می شود. امیدواریم این اقدامات باعث بهبود شرایط بازار سرمایه شود. ما تحقیق و تفحص از بازار سرمایه را محکم جلو می‌بریم و در رابطه با تخلفات بازار سرمایه با هیچ احدی تعارف نداشته و نخواهیم داشت. هدف ما سلامت بازار سرمایه برای حضور مردم، ایجاد شرایط رقابتی و جلوگیری از رانت است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *