گروه استان‌ها- معاون اقتصادی استاندار مرکزی گفت: پروژه‌ها و طرح‌های جهش تولید استان مرکزی باید تا پایان سال ۹۹ تکمیل شوند.

 

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سعید فرخی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی با اشاره به طرح‌های جهش تولید در استان اظهار داشت: طرح‌های جهش تولید از تعهدات استان هستند که همه باید تلاش‌ کنند تا پایان امسال طرح‌ها به نتیجه و سرانجام برسند و تخصیص اعتبارات استانی و ملی برای تحقق آنها باید با جدیت پیگیری شود.

وی افزود: مشکلات طرح‌ها باید شناسایی و برطرف شوند و مسئولان هم در راستای اجرای آنها تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی ادامه داد: در زمینه مجتمع گلخانه امان‌آباد دو سال گذشته در موضوع بدهی‌ها، گرفتن تسهیلات جدید و زیرساخت‌ها پیشرفت خوبی داشته و شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت توزیع برق، آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی و غیره همکاری خوبی داشتند، در زمینه تسهیلات باید به صورت موردی بررسی شوند.

حل مشکلات برق‌رسانی در استان مرکزی نیازمند حمایت است

“محمد اله‌داد” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این جلسه با اشاره به طرح‌های مربوط به جهش تولید گفت: احداث ۱۰ دستگاه فیدر فشار متوسط خروجی پست‌های ۶۳ حدود ۶ دستگاه انجام شده که با توجه به افزایش قیمت‌ها نیازمند همکاری هستیم.

وی افزود: ۴۲ کیلومتر از شبکه فشار متوسط جهت تقویت و رفع ضعف ولتاژ منطقه گزل دره ساوه کار آن شروع شده و برآورد اولیه حدود ۱۱ میلیارد تومان برای این پروژه بود که با افزایش قیمت‌ها تا ۱۷ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

۹۱۶ واحد تولیدی صنعتی مشمول گازرسانی CNG

محمدرضا سمیعی مدیرعامل شرکت‌ گاز استان مرکزی هم با اشاره طرح‌های جهش تولید گفت: گازرسانی به واحدهای تولیدی صنعتی CNG مصوب شورای اقتصاد است که ۹۱۶ واحد تولیدی صنعتی در استان مشمول این مصوبه می‌شوند که ۴۷۷ واحد از گاز بهره‌مند شدند، ۱۴۸ واحد در دست اقدام است و ۱۹۴ واحد در حال طراحی و اقدامات مهندسی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *