به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات بیمه‌ای امیدآوران فردوسی جلین، چهارمین گردهمایی این شرکت با دفاتر خدمات ارتباطات پست بانک روستایی (ICT) استان گلستان در روز جمعه مورخ ۱۴/۰۸/۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور مدیر بیمه آتیه سازان حافظ استان گلستان و رئیس هیأت‌مدیره انجمن صنفی دفاتر ICT در محل سالن همایش‌های باشگاه فرهنگیان گنبدکاووس برگزار شد.
این گردهمایی پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و سخنرانی سرکار خانم زمانی، مدیرعامل شرکت امیدآوران فردوسی آغاز شد. سحر زمانی ضمن عرض خیرمقدم و تبریک به مناسبت سالروز تأسیس بیمه ایران پس از ارائه خلاصه‌ای از اهم فعالیت ده ساله‌ی نمایندگی امیدآوران و کسب عنوان برترین نمایندگی بیمه ایران در استان گلستان با اشاره به توانمندی و تلاش کارکنان و تجربه‌ی مدیران در قالب عقد قرارداد با نهادها و سازمان‌های مختلفی اعم از جهاد کشاورزی، صدا و سیمای مرکز گلستان، دادگستری، دیوان محاسبات و همچنین ICT روستایی بیان داشت؛ سامانه و اتوماسیون ایجاد شده باعث تسریع در روند دریافت، صدور و انتقال بیمه نامه ها به سازمان ها شده است.
وی ضمن قدردانی از زحمات نمایندگان ICT استان افزود؛ تعداد ۳۶۰۰ فقره بیمه‌ جدید از طریق همکاری با این دفاتر صادر شده است و امیدوار است درآینده ای نه‌چندان دور هر یک از روستاها بتوانند بعنوان دفتر فرعی امیدآوران فردوسی ادامه فعالیت بدهند و گام‌های مؤثرتری برای پیشرفت روستاهای ایران برداشته خواهد شد.
مهندس سوخت سرایی، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر روستایی استان گلستان نیز ضمن تشکر از کلیه نمایندگان با اشاره به توانمندی کارکنان اظهار داشت؛ تعداد عقد قرارداد با تنوع در موضوع بیمه ، در ماه‌های آتی نیز بیشتر خواهد شد.
در ادامه جلسه مهندس علی کیا، مدیر بیمه آتیه سازان حافظ استان گلستان به ایراد سخن پرداخت. ایشان پس از تبریک هشتادو ششمین سالروز تأسیس بیمه ایران بیان کرد؛ آتیه سازان حافظ یکی از بزرگترین نهادهای بیمه ای تخصصی در کشور است که از سال ۱۳۸۰ تاکنون در حال فعالیت می باشد.
وی با اشاره به اجرای طرح بیمه تکمیلی خانوار روستاییان در استان های هرمزگان و خوزستان افزود؛ این طرح در استان گلستان نیز با اجرای تفاهم نامه ای با شرکت بیمه امیدآوران و آتیه سازان حافظ، برای کسانی که دارای دفترچه بیمه سلامت پایه روستایی هستند بزودی قابل اجرا می باشد و روستاییان می توانند از خدمات رایگان بیمارستان های دولتی، تأمین اجتماعی و دانشگاه ها استفاده نمایند.
درنهایت همایش پس از پرسش و پاسخ اعضا، اهدای لوح تقدیر و هدیه و تجلیل از نمایندگان برتر و ذکر صلوات خاتمه یافت.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *