سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

 

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح نشست عصر امروز (یکشنبه ۲۵ آبان ) این کمیسیون، گفت:بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان برای تخقیق و تفحص از  بانک های خصوصی در دستور کار کمیسیون قرار داشت که بعد از استماع نظرات مخالفان و موافقان این تقاضا تصویب شد.

 

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان عضویت در هیات تحقیق و تفحص از عملکرد منطقه آزاد قشم، عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند، نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی و نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان ثبت نام و اعلام آمادگی کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اضافه کرد: همچنین از آنجا که “طرح اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده” از شورای نگهبان به کمیسیون اقتصادی آمده است برخی از مواد آن مجددا مورد بررسی قرار گرفت. به عنوان مثال در مورد نحوه اخذ مالیات بر ارزش‌افزوده در مناطق آزاد اگر فعالان اقتصادی در مناطق آزاد اصول فعالیت اقتصادی یک منطقه آزاد را به طور کامل رعایت کنند مشمول معافیت از مالیات برارزش افزوده می‌شوند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین افراد ناتوان به لحاظ مالی درصورت قرار گرفتن تحت پوشش سازمان‌های حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) رقم مالیات بر ارزش افزوده به آن‌ها بازگردانده شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *