برخی شعب بانک صادرات در تخلفی آشکار، انجام فرآیند احراز هویت برای متقاضیان دریافت کد بورسی را به افتتاح حساب در این شعب مجبور کرده اند.

بتخلف در احراز هویت متقاضیان دریافت کد بورسیه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با رصدی که از عملکرد برخی شعب بانک صادرات در سطح شهر تهران صورت گرفت به ویژه در سرپرستی شرق تهران، متصدیان این سرپرستی وقتی با اعتراض مراجعه کنندگان مواجه شدند صدور بخشنامه در روز پنج شنبه هفته گذشته را علت این تصمیم برای افتتاح حساب اعلام، اما از ارائه این بخشنامه خودداری کردند.
این در حالی است که هفتم اردیبهشت امسال حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات درحاشیه مراسم آیین بهره برداری از سامانه احراز هویت سجام در این بانک از انجام فرآیند احراز هویت در ۵۱ شعبه بانک صادرات خبر داده و برنامه این بانک را افزایش شعب احراز هویت تا ۲۰۰ شعبه برشمرده بود.
وی گفته بود: دیگر نیاز نیست مردم برای دریافت کد سجام و احراز هویت در صف‌های طولانی بایستند چرا که در بانک‌ها باجه‌ای برای اینکار تخصیص داده شده است تا مردم کار‌های بورسی را انجام دهند. اما تصمیم برای اجبار متقاضیان احراز هویت به افتتاح حساب علاوه بر اینکه در تناقض با سخنان مدیرعامل بانک صادرات، صف مراجعه کنندگان را افزایش می‌دهد بلکه در شرایط کرونایی خود عاملی برای شیوع و انتشار این ویروس خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *