گروه استان‌ها-زعیم حوزه‌ علمیه خوزستان گفت: متاسفانه گرانی ارز، پایه و مبنای گرانی همه چیز شده و حتی اجناسی که هیچ ارتباطی با ارز ندارند، با ارز نواسان پیدا می‌کنند و این شرایط زندگی را برای مردم سخت کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، فرمانده نیروی انتظامی خوزستان به همراه تعدادی از مسئولان انتظامی خوزستان به مناسبت هفته ناجا  با آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه‌ی علمیه خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار؛ آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: پیامبراسلام می‌فرمایند: نعمتان مجهولتان الصحه و الامان -دو نعمتند که قدرشان مجهول است: صحت، امنیت‏- که الحمدلله شاهد این هستیم که سال به سال وضعیت امنیت در استان روبه‌بهبودی و به یک سطح قابل قبولی رسیده است.

وی با اشاره به مساله سرقت در خوزستان افزود: اخیرا ناامنی‌هایی در استان به وجود آمد که با تلاش‌های ناجا خوزستان و پرسنل این مجموعه وضعیت کنترل شد.

زعیم حوزه‌ی علمیه خوزستان گفت: متاسفانه شاهد این هستم که گرانی ارز، پایه و مبنای گرانی همه چیز قرار گرفته است و حتی اشیائی که هیچ ارتباطی با ارز ندارند با بالا رفتن ارز گران می‌شوند و شرایط زندگی را برای مردم سخت کرده است. بنده و همه دلسوزان نظام و انقلاب از این وضعیت نگران هستیم.

وی افزود: از مسئولین ذی‌ربط سوال می‌شود که چرا یک فکر اساسی برای این مشکل نمی‌شود؟! مطمئنا چاره‌ای برای این مشکلات در داخل وجود دارد هر چند گفته شود منشا آن خارجی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: با این وضعیت گرانی‌ها اقشار آسیب‌پذیر جامعه که درآمدهای مختصری دارند نمی‌توانند زندگی راحتی داشته باشند. سران سه قوه هرچه سریعتر متخصصین اقتصادی را وارد این عرصه‌ کنند و راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *