گروه استانها-استاندار اردبیل گفت: سرمایه‌گذار‌های خارجی جهت فعال سازی حوزه‌های اقتصادی و تولیدی حمایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو بعدازظهر امروز دیدار با سفیر ایران در کشور گرجستان اظهار داشت: سرمایه‌گذار‌های خارجی جهت فعال سازی حوزه‌های اقتصادی و تولیدی حمایت می‌شود.

وی بر افزایش همکاری‌های اقتصادی دو کشور تاکید کرد و گفت: این سرمایه‌گذاری‌ها باعث گسترش روابط اقتصادی بین دو کشور به ویژه استان اردبیل با گرجستان را باعث شده و رونق اقتصادی بین دو منطقه را فراهم می‌آورد.

استاندار اردبیل خواستار افزایش تعاملات رایزن اقتصادی وزارت امور خارجه با حوزه‌های اقتصادی استانداری‌ها شد و بیان کرد: برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان به سرمایه گذاران خارجی ، با رایزنان فرهنگی کشور در خارج نیز تعاملات رو به افزایش است.

اکبر قاسمی، سفیر ایران در کشور گرجستان نیز افزود: استان اردبیل در بسیاری از حوزه‌ها از جمله صنعت، کشاورزی و توریسم از قابلیت‌های بالایی برخوردار است و همجواری استان اردبیل به عنوان دروازه ورود به کشور‌های حوزه قفقاز امتیازی بزرگ برای این استان است.

وی افزود: در اردیبهشت سال آینده در کشور نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری سه استان اردبیل، گیلان و اصفهان برگزار می‌شود که امید می‌رود با برگزاری این نمایشگاه، حجم سرمایه گذاری‌ها در این سه استان در زمینه‌های مختلف افزایش یابد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *