گروه استان‌ها-کشف دو انبار احتکار کالا‌های مورد نیاز مردم، توسط سازمان اطلاعات سپاه نینوا شروع مبارزه با خائنینی است که در این شرایط اقتصادی معیشتی و زندگی مردم را هدف گرفته‌اند.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، از مدتی قبل با استفاده از ظرفیت عظیم بسیج، قرارگاه ۱۷ ربیع‌الاول در استان گلستان راه‌اندازی شد. در شرایطی که عده‌ای از آشفتگی بازار سوء استفاده می‌کنند و در حال گرفتن شاه‌ماهی هستند، باید نظارت‌ها بر بازار بیش از گذشته شود.

با توجه به محدودیت نیروی انسانی سازمان‌هایی مانند صمت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف، ظرفیت نیروی انسانی آموزش دیده و متخصص بسیجی می‌تواند بسیاری از شبکه‌های فساد در بازار و کسانی که معیشت مردم را به سختی می‌اندازند را شناسایی کند.

در همین روزهای اخیر کشف دو مورد از انبارهای بزرگ احتکار کالا در شهرستان‌های بندرترکمن و آق قلا از سوی قرارگاه ۱۷ ربیع‌الاول استان گلستان، توانایی این ظرفیت بزرگ را به رخ کشید و نشان داد سپاه در کنار همه مأموریت‌هایی که دارد، هرجا آرامش مردم به خطر بیفتد پای کار خواهد بود.

سردار علی ملک‌شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوای استان با اشاره به فعالیت قرارگاه ۱۷ ربیع‌الاول برای کمک به ساماندهی بازار و کنترل قیمت‎ها اظهار داشت: به منظور ساماندهی وضعیت بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها این قرارگاه راه‌اندازی شده و اتفاقا در این مدت اقدامات خوبی هم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد نیروهای آموزش دیده در این زمینه به‌کارگیری شده‌اند، گفت: ۳۴۶ نفر از بسیجیان استان آموزش‌های تخصصی در این زمینه را با کمک سازمان صنعت، معدن و تجارت دیده‌اند تا بتوانند به دستگاه‌های بازرسی و نظارتی کمک کنند.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: همچنین نظارت بر مکان‌هایی که امکان احتکار وجود دارد از طریق سازمان اطلاعات سپاه و عناصر اطلاعاتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای لبیک به فرمان حضرت امام خامنه‌ای و در راستای مبارزه همه جانبه سپاه و بسیج با گرانی و احتکار، پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا استان در عملیاتی توانستند یک انبار محصولات غذایی احتکار شده در آق قلا را کشف و ضبط کنند.

به گفته ملک شاهکوهی در این انبار که برخی کالا‌های آن از طریق قاچاق وارد کشور شده بود ۲۵ تن آرد، ۳۰ تن برنج، ۱۴ تن قند و شکر با ارزش ۸.۵ میلیارد ریال احتکار شده بود.

وی اضافه کرد: علاوه براین در روز‌های گذشته یک انبار محصولات غذایی احتکار شده نیز در بندرترکمن کشف شد.

وی تصریح کرد: کشف دو انبار احتکار کالا‌های مورد نیاز مردم، توسط سازمان اطلاعات سپاه نینوا شروع مبارزه با خائنینی است که در این شرایط اقتصادی معیشتی و زندگی مردم را هدف گرفته‌اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *