اصفهان- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام تلاش دولت به ویژه در سطح این وزارتخانه رفع موانع و جلوگیری از وقفه در اجرای طرح‌هاست.

محمد اسلامی روز شنبه در حاشیه آیین بازدید از طرح توسعه ترمینال پروازهای خارجی شهید بهشتی اصفهان افزود: با توجه به این که اصفهان یکی از کانون‌های مهم اقتصادی و گردشگری کشور به شمار می‌آید و سهم بزرگی در اقتصاد ملی دارد، شایسته برخورداری از فرودگاه پیشرفته‌ای است.

وی اظهارداشت: بر این اساس طرح توسعه هفت هزار متری ترمینال پروازهای خارجی این فرودگاه با استفاده از ظرفیت انبار گمرک آن در حال اجرا بوده و تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی با اهمیت پرداختن به طرح‌های فرودگاه اصفهان بیان کرد: برخی کارهای توسعه موقت و جزیره‌ای برای بهبود وضعیت این مکان در دست اجرا است.

وی همچنین با اشاره به اینکه اصفهان معین و پشتیبان استان تهران است، بر ضرورت توسعه توقفگاه هواپیمایی آن اشاره کرد و گفت: در سال گذشته مشکلی پیش آمد ولی اصفهان ظرفیت پذیرش هواپیماها را نداشت که با اجرای طرح توسعه، ظرفیت پارکینگ هوایی آن دو برابر می‌شود.

اسلامی، هدف از سفر به اصفهان را بازدید و بررسی وضعیت طرح‌های در دست اجرا برشمرد و اضافه کرد: همچنین در بحث خودکفایی در تولید ریلی، قسمتی از ریل ساخت داخل در ذوب آهن به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی روز شنبه برای افتتاح کارگو ترمینال فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، بازدید از چند طرح مانند کنارگذر شرق اصفهان و تولید ریل ملی در ذوب آهن و افتتاح محور نایین به انارک به این استان سفر کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *