به گزارش خودرونویس، شرکت سیبا موتور جهت افزایش سطح رضایت مشتریان خود به فروش تایر برای انواع خودروهای تجاری با برند کنتیننتال و مشخصه سایز۳۱۵/۸۰ R 22.5  اقدام کرده است.
دارندگان انواع خودروهای تجاری می توانند از این طرح استفاده کنند و الزامی در دارا بودن یکی از خودروهای تجاری این شرکت وجود ندارد. مشتریان برای بهره بردن از این طرح ابتدا باید به همراه مدارک کارت هوشمند و برگ سبز مالکیت ناوگان و بر اساس سریال پلاک خودرو خود به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مراجعه کنند. سپس جهت اخذ حواله منقوش به مهر برجسته از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به این سازمان مراجعه و در آخر مالک خودرو به همراه حواله صادر شده، کارت هوشمند، کارت خودرو، کارت ملی و پروانه فعالیت به نمایندگی های مجاز منتخب شرکت سیبا موتور که متعاقبا اعلام می شود، ظرف مدت سه روز کاری مراجعه کنند.
*گفتنی است در این طرح یک حلقه تایر با قیمت ۳۱.۷۴۸.۳۱۱ ریال و احتساب ارزش افزوده به فروش می رسد. همچنین مشتریان می توانند جهت کسب هر گونه اطلاعات بیشتر با شماره ۴۸۰۲۷-۰۲۱ واحد ارتباط با مشتریان یا امداد گروه بهمن تماس حاصل کنند.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *