بازرگانی ماکیان نگین امید جلین

بازرگانی ماکیان نگین امید جلین

معرفی شرکت

شرکت بازرگانی ماکیان نگین امید جلین در تاریخ  ۱۳۸۸/۰۵/۱۵ تحت شماره ۷۴۵۱ و شناسه ملی ۱۰۷۰۰۱۶۱۴۳۹ ثبت گردیده است.

گستره فعالیت شرکت

فعالیت های مجاز اقتصادی و بازرگانی ، خرید و فروش و واردات و صادرات کلیه کالا های مجاز بازرگانی ، مشارکت و سرمایه گذاری در طرح های تولیدی ، بازرگانی و صنعتی و اقتصادی ، اخذ و اعطای نمایندگی های مجاز بازرگانی ، شرکت در نمایشگاه ها و غرفه آرایی، خرید مواد اولیه، ماشین آلات صنعتی، کشاورزی ، الکترونیک، لوازم خانگی ، مواد غذایی ، داروئی ، انسانی و حیوانی ، انواع سموم و کالای پزشکی حق العمل کاری و ایجاد دفتر نمایندگی در داخل و خارج کشور اقتصادی ، بین المللی ، خرید و فروش و تهیه مواد اولیهتولیدانواع پنبه ، انواع دستمال کاغذی ، انواع نوار بهداشتی ، انواع پوشک بچه ، انواع باند های زیر گچی، انواع پنبه های توپک، انواع گوش پاک کن ، انواع محصولات استریل و غیر استریل.

ماموریت شرکت

ما کارکنان شرکت بازرگانی ماکیان نگین امید جلین معتقدیم، ناظر و سرمنشاء خلقت و آفرینش در همه امور خداوند است و خدمت به مردم در جهت خشنودی باریتعالی، ارزشی است که همه فعالیتها را هدفمند می­سازد.

ارزش نهادن به آداب و اخلاق اسلامی را در محیط کار رعایت نموده و نظم و وقت­شناسی، آراستگی وضع ظاهری و حفظ کرامت انسانی، اعتماد و صمیمیت متقابل، وجدان کاری، روحیه سپاس و حق‌شناسی را وظیفه اصلی خود می­دانیم.

بر این باوریم که پرسنل شرکت به عنوان ارزشمندترین منابع، مشتریان سرمایه­های اصلی و تأمین کنندگان شریک تجاری شرکت می­باشند که رمز موفقیت شرکت در رضایت آنان می­باشد.

با تقویت حس مسئولیت پذیری، خرد جمعی و خودباوری برای درک صحیح اهداف، در جهت موفقیت، رشد و تعالی شرکت تلاش خواهیم نمود.

پرهیز از اسراف و تبذیر، رعایت صرفه­جویی خردمندانه و استفاده بهینه از امکانات و منابع و اختیارات سازمانی در افزایش بهره­وری و کارایی شرکت کوشش می­نماییم.

با روحیه همکاری و پذیرفتن شایسته پیشنهادات و انتقادات سازنده و پویا، حمایت از نوآوری­ها و فناوری­های نوین به صورت مؤثر و کارآمد در پیشبرد و پاس داشتن از حقوق مصرف کنندگان، مشتریان و سهامداران کوشا باشیم.

ما بر این باوریم که رسالت شرکت چیزی جز خدمت به مردم نبوده و برای تحقق ارتقا سطح کیفی، احترام به عقاید دیگران و حقوق همکاران و مشتریان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم ورزید و ارائه خدمات مطلوب همراه با حسن خلق در محیطی شاد، باور کارکنان شرکت می­باشد.

ما اصول رفتاری و ارزش­های این منشور اخلاقی را باور داشته و برای تحقق و نهادینه شدن آن نهایت تلاش خود را خواهیم نمود.

اطلاعات تماس

آدرس: استان گلستان، شهرستان گرگان، شهر جلین، خیابان امامرضا ۱۷، ساختمان دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین(داباج)، طبقه اول.

مدیرعامل: قربانعلی فرزبود

تلفن شرکت: ۰۱۷۳۱۸۶۴۱۲۵

تلفن همراه: ۰۹۱۲۴۳۷۸۳۱۷

فکس: ۳۱۸۶۴۱۴۹-۰۱۷

کد پستی: ۴۹۳۵۱۱۴۳۸۴

ایمیل: Makianomid88@gmail.com

پیام مدیرعامل

مهمترین عامل، در کسب هر موفقیتی، تدوین و مشخص کردن دقیق اهداف می باشد. هدف گذاری مهمترین عامل حرکت و خلق آینده است، هدفها هستند که مقصد و مسیر زندگی فردی و سازمانی را روشن می کنند . هدف گذاری به مثابه ترسیم جاده ای برای آینده است تلاشی ارزشمند است که معطوف به هدف باشد، تلاش بی هدف پرتاب تیر در تاریکی است یکی از موانع بسیار مهم موفقیت و کامیابی، ناتوانی افراد و سازمانها در تدوین اهداف می باشد. آنهایی که رویایی در ذهن و هدفی بر روی کاغذ نداشته باشند مقصدشان ناکجا آباد خواهد بود . امروزه اهداف بشری، در جوامع، سازمانها، گروهها و واحدهای مختلف سازمان تجلی پیدا کرده و هریک از این مجموعه های انسانی سعی دارند با هماهنگی و همکاری درونی ، در سایه تداوم زندگی و حیات بشری، بعدی از ابعاد انسان را تحقق بخشند. هر یک از این مجموعه های انسانی که در بستر زندگی بشری فعالیت می کنند، جملگی دارای اهداف و ماموریتهایی هستند که فلسفه وجودی آنها را توجیه می کند. رسیدن به کمال و توسعه همه جانبه حیات، از جمله اهداف آرمانی و کلی تمامی این مجموعه های انسانی است که در قالب مفاهیم و اصطلاحات مختلف در سازمانهای مختلف بروز پیدا می کند . ماموریتها و اهداف سازمانی در هر مجموعه ای برای هدایت عمومی فعالیتهای سازمان به سمت و سوی مورد نظر سازمان است. معمولاً اینگونه اهداف، در سطح رسالتها، ماموریتها و در سطح عملیاتی و کاربردی توسط هدف گذاران که در هر سازمانی متناسب با فرهنگ و سبک مدیریت سازمانی می تواند متغیر باشند، تعریف می گردند. چگونگی و نحوه تعیین اهداف و ماموریتهای سازمان و سطح اهداف فردی کارکنان از جمله مسائل مهمی است که می تواند نقش بسیار عمده ای را در تحقق اهداف سازمانی و در نهایت، موفقیت سازمان ایفا می کند.

در همین راستا شرکت بازرگانی ماکیان نگین امید جلین در جهت حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی و بهبود عملکرد های  سازمانی اهداف سال ۱۳۸۸ را تدوین وتمامی تلاش و همت خود را در رسیدن به قله های متصور شده می نماید.