شرکت آرمه گستر امید جلین

معرفی شرکت

 شرکت آرمه گستر در برگیرنده امور پیمانکاری مربوط به ساخت راه ها ی اصلی و فرعی و دررشته ساختمان و ابنیه ها در برگیرنده امور پیمانکاری مربوط به ساخت ساخت ساختمان ها و ابنیه های عمومی اعم از چوبی ، سنگی ، آجری ،بتنی و فلزی سازه های ساختمانی ، محوطه های کوچک ، دیوار کشی ، اجرای پیاده رو ها و نظایر آن و ساخت وسایل انتقال ( اسانسور برقی و…) سیستم های هشدار دهنده تجهیزات اشپزخانه و سلف و رختشورخانه سیستم های ارتباطی شبکه های رایانه ای و…. ساختمان اجرای کلیه امور مرتبط به تاسیسات و انجام کلیه خدمات عمومی و اجرای و نظارت و مجری کلیه پروژه های ساخنمانی و مسکونی و دولتی و تجاری و صادرات و واردات کالاهای مجاز میباشد.
شرکت سهامی خاص آرمه گستر امید جلین در تاریخ ۰۴/۱۰/۱۳۹۵ به شماره ثبت ۱۱۹۲۹ به شناسه ملی ۱۴۰۰۶۴۳۵۹۰۵ ثبت و امضاء گردیده است.

گستره فعالیت شرکت

طراحی ، مشاوره ، نظارت و اجرا
انجام امور پیمانکاری مربوط به ساخت ساختمان و راه
دارای گرید ۵ رشته راه و ترابری و گرید ۵ رشته ساختمان و ابنیه از سازمان برنامه و بودجه

برنامه های آتی

با توجه به نیاز مسکن در جامعه و برنامه های دولت در خصوص تامین مسکن جوانان و اقشار کم درآمد و توجه به انبوه سازی وهمچنین رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال از طریق احداث طرح های انبوه سازی مسکن و همچنین طرح های تفریحی و توریستی و با توجه به ارز یابی بازار و وجود متقاضی در بخش آپارتمان های کوچک این شرکت در نظر دارد در اینده ای نزدیک نسبت به احداث مجتمع های آپارتمانی در قالب طرح های انبوه سازی مسکن وآپارتمان های کوچک و همچنین سرمایه گذاری در پروژه های تفریحی و توریستی اقدام نماید .همچنین در گام دیگر با توجه به داشتن گرید راه و ابنیه از سازمان برنامه و بودجه کل کشور و مجوز شرکت در مناقصات راه و ساختمان در پروژه های عمرانی اعم از خصوصی و دولتی حضور در مناقصات از اهداف دیگر این شرکت میباشد.

اطلاعات تماس

آدرس: استان گلستان، شهرستان گرگان، شهر جلین، بلوار امام رضا، کوچه ۱۷ – ساختمان سرپرستی دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین، طبقه دوم
مدیریت: فرهنگ خلیلی
همراه: ۰۹۱۱۱۷۵۰۸۱۲
سایت: www.armehgostar.ir
ایمیل: info@armehgostar.ir