شرکت گرگان سفال امید

معرفی شرکت

شرکت گرگان سفال، در تاریخ ۱۳۵۵/۰۳/۳۰ به شماره ثبت ۴۱۸ تأسیس گردید و فعالیت آن تولبد آجر ده سوراخه (آجر بهمنی) با ظرفیت تولید ۳۲.۵۰۰ تن بوده است. با گسترش نیاز انسان به مصالح و سازه های سبک در سالهای اخیر این شرکت با سرمایه گذاری بخش خصوصی و جهت پیشرفت صنعت ساختمان و اشتغال زائی استان توسط دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین خریداری شد. در مورخه ۱۳۹۴/۰۵/۲۸ مدیران ارشد شرکت تصمیم به افزایش سرمایه گرفته و نام آن را به گرگان سفال امید به شماره ۴۹۹۸ به ثبت رساندند که با داشتن ۲۶۳۰ نفر سهامدار  با سرمایه بیش از ۴۶۷ میلیارد ریال یکی از بزرگترین شرکتهای صنعت ساختمان در استان گلستان می باشد.

 گرگان سفال امید در حال حاضر با ظرفیت تولید ۴۷.۰۰۰ تن مشغول به فعالیت می‌باشد. در پی تلاش‌های مدیران و با استفاده از دانش و تجربه چندین ساله کارکنان و پرسنل خود و با توجه به گزارشات رسیده از طرف مشتریان و شرکت‌های رقیب تولیدات این شرکت ازنظر کیفیت و مرغوبیت از برترین شرکت‌های استان بشمار می‌آید و  با توجه به داشتن دستگاه‌هایی با تکنولوژی روز و پیشرفته دنیا قابلیت تولید هر نوع تیغه ایتال و بلوک‌های سقفی به طول ۷۰ سانتی‌متر را نیز داراست.

گستره فعالیت شرکت

دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین با سرمایه‌گذاری در شرکت گرگان سفال امید برای پیشبرد اهداف کلان خود و پیشرفت صنعت ساختمان و اشتغال‌زایی استان گلستان بعد از بررسی و تحقیقات وسیع برای تولید محصولات باکیفیت و هماهنگ با رشد صنعت ساختمان اقدام به خرید و استفاده از مدرن‌ترین تکنولوژی و دستگاه‌های روز دنیا جهت بالا بردن کیفیت برای استفاده‌کنندگان از محصولات این صنعت نمود، در طی تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده با شرکت موران دوی کشور ایتالیا به توافق رسیده و با اعزام یک تیم کارشناسی مجرب و کارآزموده به کشور ایتالیا جهت شناخت و استفاده از تخصص متخصصین آن شرکت جهت خرید و همچنین نصب ماشین‌آلات اقدام نموده و درنتیجه آن عملیات احداث ساختمان‌ها از سال ۱۳۸۹ زیر نظر متخصصین آن شرکت آغاز و تا در اواسط سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسید و محصولات شرکت با حول و قوه الهی و با بهترین کیفیت تولیدات خود را وارد بازار مصرف کرد.

برنامه های آتی

اطلاعات تماس

آدرس: استان گلستان، شهرستان گرگان، کیلومتر ۳ جاده نصر‌آباد، نبش پل
کدپستی: ۴۹۱۶۱۷۴۴۹۴
تلفن: ۳۲۱۶۴۶۱۱-۰۱۷
فکس: ۳۲۱۶۵۰۵۴-۰۱۷
مدیرعامل: نادعلی فرشیدنیا
همراه: ۰۹۱۱۴۳۷۲۳۴۸
مدیر بازرگانی: ۰۹۱۱۵۲۰۸۱۵۶
سایت‌الکترونیکی: www.gorgansofaleomid.ir
ایمیل: info@gorgansofaleomid.ir