دومین سال روز تأسیس دهکده اقتصادی بین‌المللی امیدجلین

به گزارش روابط عمومی هم‌زمان با روز حسابدار و دانشجو دومین سالروز تأسیس دهکده اقتصادی بین‌المللی امیدجلین با حضور دکتر رهبری، قائم‌مقام مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این نشست امیر عمادالدین مدیرعامل دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین پس از ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله دهکده و شرکت‌ها بیان داشتند به جهت ادغام تعاونی اعتبار امید جلین با مؤسسه کاسپین، سهام آن را در شرکت‌ها با مصرف رقمی بالغ‌بر ۸۰۰ میلیارد ریال  کاهش داده‌اند و در حال حاضر حدود ۶۰۰ میلیارد ریال از سهام کاسپین متعلق به مجموعه امید جلین می‌باشد. وی خاطرنشان کرد ۴۶ مجمع عادی و فوق‌العاده در یک سال گذشته برگزارشده است که در آن اعضای هیئت‌مدیره به جهت رفاه حال سهامداران سود علی‌الحساب ۱۲.۵% پرداخت کردند.
عمادالدین برنامه‌ریزی بودجه‌ی سال گذشته را بر اساس شاخص صنعت معرفی کرد و سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در این راستا را معرفی نمود ازجمله تأسیس شرکت ایرسا صنعت امید، تأسیس شرکت وصول مطالبات  دادگستران امید، تأسیس شرکت فناوری آرکا ارتباط امید جلین، آغاز فعالیت شرکت فرآوری کاغذ تسکا و آرمه گستر امید جلین. وی خلاصه‌ای از برنامه‌های آتی شرکت، ایجاد و تقویت حاکمیت شرکتی ، تحقق ۲۵۰ ساعت پرواز داخلی و خارجی و ایجاد صندوق قرض‌الحسنه تحت نظارت بانک مرکزی ج.ا.ا  اعلام نمود و در آخر  این موفقیت‌ها را حاصل همت جمعی و کار تیمی خواند و بیان داشت این اتفاقات مگر با تلاش همه‌ی شما مدیران و کارکنان به دست نیامد.

دکتر رهبری، قائم‌مقام مدیرکل  اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان ضمن معرفی دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین سخنان خود را با اشاره به مشکلات موجود آغاز نموده و از راهکارهای مواجه و برون‌رفت از این شرایط برشمرند. وی همچنین درباره فلسفه تشکیل یک شرکت سرمایه‌گذاری، دلایل راه‌اندازی یک شرکت سرمایه‌گذاری و نحوه مدیریت آن با سبک‌های مدیریت جدید صحبت نمودند. دکتر رهبری در بخش دوم سخنان خود درباره افق آینده شرکت، بررسی عملکرد سازمان و کارکنان، مسئولیت‌پذیری، ایجاد هماهنگی و همگرایی بین کارکنان، فرهنگ اعتماد و اعتمادسازی بین کارکنان و نقش مهم تغییرات در آینده را اشاره نمودند. در انتها ایشان سخنان خود را درباره سبک مدیریتی جدا نمودن مالکیت از مدیریت به پایان رساندند.

مهندس حاج غلامرضا پایین محلی ریاست محترم هیئت‌مدیره دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین ضمن تبریک روز دانشجو و روز حسابدار از کلیه کارکنان و مدیرانی که در کار خود موفق بوده‌اند تشکر نموده و به تعدادی از آنان به‌رسم یادبود لوح تقدیر اعطا نمودند.