بازدید مدیرعامل محترم موسسه اعتباری کاسپین از شرکتهای وابسته دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین

به گزارش روابط عمومی دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین در روز پنجشنبه مورخ ۲۵/۰۸/۹۶ مدیرعامل محترم موسسه اعتباری کاسپین جناب آقای دکتر نعیمی به همراه معاونین محترم موسسه و مدیریت محترم ناحیه ۶ موسسه کاسپین از شرکت‌های وابسته دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین بازدید نمودند.

در ادامه در مراسمی که در ساختمان سرپرستی موسسه به عمل آمد دکتر نعیمی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران شرکت‌ها و کارکنان ابراز امیدواری کردند باوجود برنامه‌های منسجم و عملیاتی در حوزه شرکت‌ها و منابع انسانی هوشیار و آگاه آینده بسیار خوبی قابل پیش‌بینی می‌باشد.

در ادامه در خصوص آخرین وضعیت موسسه اعتباری کاسپین نیز عنوان نمودند: در دوران سختی به سر می‌بریم که این دوران گذرا بوده و امیدواریم کشتی موسسه را که به دلایل مدیریت ناصحیح دچار مشکلات شده است را به سرمنزل مقصود برسانیم.

ایشان همچنین از مدیران تعاونی اعتبار امید جلین به دلیل تحویل دارایی‌ها، تعدیل شعبات، انتقال نرم‌افزار و سایر موارد مرتبط که همکاری مناسبی داشتند، تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه جناب آقای حاج غلامرضا پایین محلی مدیریت محترم ناحیه ۶ موسسه کاسپین نیز ضمن عرض خیرمقدم به مدیرعامل محترم موسسه عنوان نمودند:

امیدواریم با ایستادگی مدیرعامل و اعضای محترم هیئت‌مدیره و همچنین کارکنان و سهامداران، زحمات صادقانه‌ای که تعاونی اعتبار امید جلین طی سالیان متمادی کشیده‌اند در قالب موسسه اعتباری کاسپین شکل مناسبی گرفته و اعتماد مشتریان و سهامداران عزیز همانند قبل جلب شود.

در ادامه آقای امیر عمادالدین مدیرعامل محترم دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین گزارشی از عملکرد ۱۴ شرکت و کارخانه وابسته به دهکده در ۷ ماه نخست سال جاری ارائه نمودند.

در خاتمه مراسم طی حکمی آقای غلامرضا پایین محلی به سمت مدیریت امور شعب حوزه استان گلستان انتخاب شدند.