مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین برگزار شد.

    مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در ساعت ۱۳ روز چهارشنبه مورخ ۳۰/۰۷/۱۳۹۹ با حضور جمعی از سهامداران و اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل و بازرس قانونی شرکت در محل سالن اجتماعات ساختمان دهکده برگزار شد و صورت‌های مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۸ به تصویب سهامداران رسید.

    دکتر امیر عمادالدین، مدیرعامل شرکت در ابتدای این مجمع با تقدیر از حمایت‌های اعضای هیئت‌مدیره و سهامداران شرکت، با بیان اینکه مجمع برابر قانون تجارت و سه مرحله آگهی به اطلاع عموم رسید به حاضرین خیرمقدم گفت و در ادامه با تشریح عملکرد شرکت در سال ۱۳۹۸ وضعیت مالی شرکت را به اطلاع عموم رساند.

    ایشان در ادامه از رونق و رکود در شرکت‌ها و صنایع مختلف مطالبی را عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد ماحصل این شرایط در پایان سال، تصویری بهتر از عملکرد سال ۹۸ در سال ۹۹ خواهد بود.

    عمادالدین اظهار داشت، تلاش و کوشش مستمر کارکنان و مدیران، کنترل و نظارت صحیح و همراهی سهامداران عزیز به‌عنوان سه آیتم تأثیرگذار در تحقق اهداف شرکت می‌باشد. همچنین بابیان برنامه‌های آتی شرکت که از مهم‌ترین آن‌ها، تعیین تکلیف ۶۶۰ میلیارد ریال سهام دهکده و شرکت‌های وابسته نزد مؤسسه اعتباری کاسپین و ورود شرکت‌ها به بورس جهت شفافیت بیشتر و همچنین تسهیل عملیات نقل‌وانتقال سهام برای سهامداران بود، به سخنان خود خاتمه داد.

    در این جلسه دکتر ظهرابی بازرس قانونی شرکت نیز به ارائه گزارش صورت‌های مالی شرکت شامل صورت‌وضعیت مالی، ترازنامه، صورت سود و زیان، جریان وجوه نقد و صورت تغییرات حقوق مالکانه در دوره مالی منتهی به سال ۱۳۹۸ پرداخت.

    گفتنی است در آخر مجمع، با اکثریت آرا بندهای مربوط به گزارش‌های مالی، بودجه پیشنهادی، تقسیم سود بین سهامداران و روزنامه‌های رسمی و حق‌الزحمه و جبران خدمت اعضای هیئت‌مدیره با رأی اکثریت سهامداران مصوب شد و با پرداخت ۲۰ درصد از سود قابل تقسیم بین سهامداران موافقت بعمل آمد. همچنین در این جلسه اعضای هیئت‌رئیسه مجمع به سؤالات سهامداران و حاضران پاسخ دادند.