شمارش تعداد دکل‌های فعال نفتی آمریکا برای نخستین بار از سال ۲۰۱۶، در مسیر کاهش قرار دارد بطوریکه در مجموع، طی یک سال گذشته تاکنون ۲۰۰ دکل نفتی خاموش شدند.

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از رویترز، شرکت‌های انرژی آمریکا از فوریه ۲۰۱۸ تاکنون بیشترین تعداد دکل نفتی را فعال کردند این اقدام حتی با وجود کاهش هزینه‌های حفاری‌های جدید در بیشتر امسال رخ داده است.

بیکر هیوز، بزرگ‌ترین شرکت خدمات نفتی جهان اعلام کرد حفاران آمریکا در هفته منتهی به ۲۰ دسامبر ۱۸ دکل نفتی را فعال کردند و تعداد دکل‌های فعال این کشور به ۶۸۵ دکل رسید که بالاترین میزان از اوایل ماه نوامبر به شمار می‌رود.

در هفته مشابه سال گذشته، ۸۸۳ دکل نفتی آمریکا فعال بودند.

*کاهش دکل‌های فعال نفتی آمریکا برای هفتمین هفته متوالی

*آمریکا بیشترین تعداد دکل نفتی در ۳ سال گذشته را غیرفعال می‌کنند

بر اساس آمار بیکر هیوز، علی‌رغم افزایش این هفته تعداد دکل‌های فعال نفتی آمریکا، شمارش تعداد دکل‌های فعال نفتی این کشور برای نخستین بار از سال ۲۰۱۶، در مسیر کاهش قرار دارد. در مجموع طی یک سال گذشته ۲۰۰ دکل خاموش شدند که کمتر از رکورد کاهش سال ۲۰۱۵ برابر با ۹۶۳ دکل است.

شمارش تعداد دکل‌های نفتی، شاخص ابتدایی تولیدات آینده نفت آمریکاست که اکنون رکورد ۱۲ ماه متوالی کاهشی را زده است.

این کاهش ناشی از این بود که شرکت‌های مستقل اکتشاف و تولید نفت آمریکا، هزینه‌های حفاری‌های جدید را کاهش دادند زیرا سهامداران در شرایط کاهش قیمت نفت، خواهان بازگشت سود بهتر هستند.

انتهای پیام/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *