جلسه دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین با موضوع هماهنگی امور پایان سال ۱۴۰۱ و راهکارهای پیشنهادی و برنامه و اهداف سال ۱۴۰۲ شرکت های وابسته در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ در محل سالن آمفی تئاتر داباج برگزار شد.
ابتدای جلسه امیرعماد الدین ، مدیر عامل داباج ، در خصوص عملکرد یک ساله شرکت ها و برنامه های آتی گزارش خود را ارائه نمود . وی در ادامه با ارائه تحلیلی از وضیت اقتصادی کشور ، به کلیه شرکت ها توصیه نمود با لحاظ پارامتر های اقتصادی عنوان شده ، وضعیت شرکت خود را به صورت اختصاصی با وضعیت موجود تطبیق داده و در نهایت در راستای رشد و بهبود عملکرد از طریق دو آیتم موثر افزایش تولید و کنترل و مدیریت هزینه ها ، اقدامات مورد نیاز را به عمل آورند.
در ادامه غلامرضا پائین محلی ، رئیس هیئت مدیره داباج، از سیاست های سازمان در سال آتی صحبت نمود و با همفکری با مدیران شرکت های وابسته درصدد برطرف نمودن مشکلات حال حاضر و آتی بر آمدند.
سپس، سید حسن حسینی، معاون حسابرسی و بازرسی ، و محمد رضا اسماعیلی راد معاون سرمایه گذاری گزارشات خود را ارائه نمودند.
در پایان مدیر عامل ابراز امید واری کرد در سال آتی با تمام توان و با استفاده از ظرفیت شرکت ها اعم از نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات تولید که در اختیار داریم ، سال بهتری را برای مجموعه رقم بزنیم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *