اطلاعیه شماره یک ائتلاف برای پویایی و تحول اصناف در انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف تهران منتشر شد.

به گزارش بازار، اطلاعیه ائتلاف برای پویایی و تحول اصناف در انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف تهران منتشر شد.

اطلاعیه شماره یک ائتلاف برای پویایی و تحول اصناف در انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران

بسم الله الرحمن الرحیم

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت
آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت…

روسای محترم اتحادیه های صنفی تهران

این روزها در آستانه تصمیمی بزرگ برای آینده اصناف قرار داریم. سرنوشت کلیه صنوف به عنوان یک خانواده بزرگ، چنان در هم تنیده شده‌است که هر تصمیم جمعی، نه تنها برای چهارسال بلکه برای سال‌های متمادی، سرنوشت و بقاء تک‌تک واحدهای صنفی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

امروز اصناف از یک طرف با تغییرات فضای کسب و کار و از سویی با مشکلات عدیده اقتصادی ناشی از رکود کسب و کار و سیاستگذاری نادرست مواجه است و در کنار این موارد انتخاب هیئت رئیسه‌ای کارآمد برای عبور از بحران‌ها بیش از همیشه به شفافیت، همدلی و مطالبه‌گری نیازمند است.

باید نشان دهیم که همه ما با هم برای اصناف هستیم. تک تک رای‌های ما در کنار هم به مثابه آجرهایی خواهند بود که بنای اتاق اصناف را می سازند و ما در آینده غیرقابل شکست می‌شویم و البته به تجربه هم آموخته‌ایم که هربار که اتحاد اصناف ضربه خورده شاهد افزایش فشارها و ضربه بر خانواده بزرگ اصناف بوده‌ایم.

لذا بدینوسیله با اعلام تشکیل ائتلاف برای پویایی و تحول اصناف توسط جمعی از پیشکسوتان و روسای اتحادیه‌های صنفی تهران و علم به دشواری‌ها و کاستی‌های فرا روی اصناف و بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ ها براساس، صداقت، روحیه کار گروهی و تعامل، تخصص، نزدیکی دیدگاه ها و برنامه ها و زمان کافی برای حضور در اتاق اصناف و ضمن احترام به تمامی کاندیدا ها و اعلام شایستگی تمامی این عزیزان، از تمامی بزرگان و پیشکسوتان اصناف، روسای اتحادیه های صنفی تهران، کاندیداهای انتخابات و گروه های صنفی دعوت به عمل می آوریم با همراهی و حمایت همه جانبه از آقایان: اسماعیل کاظمی(توزیعی)، حمیدرضا رستگار پور(توزیعی)، احمد ابوالحسنی(تولیدی)، حسین علی اکبری(تولیدی)، محمدرضا فرجی(تولیدی) و سید احمد حسینی(توزیعی) اعضای مورد حمایت این ائتلاف زمینه انتخاباتی متحولانه برای پویایی اصناف را فراهم آورند.

در انتخابات ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ با انتخاب هیئت رئیسه ای استوار از ائتلاف برای پویایی و تحول اصناف به پشتوانه تمامی روسای اتحادیه های صنفی تهران و اعتقاد به این آیه شریفه:《إِنَّ اللَّهَ لا یغَیرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یغَیرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ”》(خداوند حال قومی را تغییر نمی‌ دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند – سوره رعد آیه ۱۱) و تحقق اصناف همدل و قدرتمند، در جهت اتاق اصنافی برخوردار از شفافیت و اراده واقعی برای مطالبه گری با برنامه های کاربردی همراه با آزاد نمودن انرژی جوانان در کنار تجربه بزرگان گام برداریم و بهاری نوین و تحول آفرین را در جهت حل مسائل و مشکلات، جبران عقب ماندگی ها و استفاده از تمامی ظرفیت های اصناف رقم بزنیم.

ما در کنار هم راهی بس دشوار برای دستیابی به آینده ای روشن برای اصناف را خواهیم پیمود، پس با رأی آگاهانه خود در انتخابات سرنوشت ساز پیش رو، پیمان ببندیم که متعهدانه و ثابت قدم تر از همیشه در راستای شفافیت، کارآمدی، همدلی و مطالبه گری برای اعتلای جایگاه اصناف حرکت کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *