بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و وزارت صمت باید کنترل دقیقی بر بازار لوازم خانگی داخلی داشته و افزایش قیمت رخ داده در این بخش را رصد و نظارت کنند.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، اشاره به گرانی لوازم خانگی و کم و کیف نظارت بر این بخش بیان کرد: کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مسئولیتی در این بخش داشته و باید نظارت به این بخش را مدنظر قرار دهد.

این نماینده مجلس بیان کرد: همچنین مقام معظم رهبری از تولید داخلی در بخش لوازم خانگی دفاع کردند و پاسخ حمایت مقام معظم رهبری یک بالا بردن کیفیت لوازم خانگی و دوم پایین آوردن قیمت آن و سوم گارانتی و تضمین کالاست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: این سه موضوع باید در جریان تولید لوازم خانگی داخلی مدنظر قرار گیرد.

محبی نجم آبادی بیان کرد: با این حال اگر این سه اولویت مدنظر قرار نگرفته و اتفاق دیگری در این بخش رخ داده است نیازمند نظارت بیشتری هستیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه قیمت درج شده روی لوازم خانگی داخلی باید مطابق با هزینه تمام شده آن کالا باشد، بیان کرد: دولت و وزارت صمت باید این موضوع را به درستی تبیین کند و در این بخش مسئولیت دارد تا اگر خدایی ناکرده جایی گران فروشی رخ داده و انحراف از مسیر اتفاق افتاده از آن جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه کمیسیون صنایع مجلس باید نظارت بر قیمت لوازم خانگی داخلی را مورد مطالبه قرار دهد، اظهارکرد: کمیسیون صنایع و معادن مجلس باید پاسخگوی این موضوع باشد لذا همه ما باید از رئیس کمیسیون صنایع مجلس بخواهیم که گزارشی در این بخش آماده کند و به مجلس ارائه دهد.

این نماینده مجلس بیان کرد: دولت و وزارت صمت باید کنترل دقیقی بر بازار لوازم خانگی داخلی داشته و افزایش قیمت رخ داده در این بخش را رصد و نظارت کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *