یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این ادعا که بانک مرکزی و سازمان بورس تاکنون هیچ آئین نامه‌ای در خصوص ارز دیجیتال صادر نکرده‌اند، از ضرورت سامان دهی این بازار خبر داد و گفت: ساماندهی این موضوع نباید در اختیار برخی افراد و مدیران قرار گیرد که در این خصوص انحصار ایجاد کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، محسن علیزاده در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی مدعی شد: افزایش سرسام آور تورم در سال‌های اخیر که باعث شده است مردم برای حفظ ارزش پول خود سراغ فعالیت‌های پر ریسک اقتصادی بروند که اطلاعاتی از آن ندارند. همین امر باعث افزایش نقدینگی در حوزه ارز، سکه، بورس، خودرو در حوزه ارز دیجیتال شده است.

نماینده مردم سپیدان در مجلس با بیان این ادعا که بانک مرکزی و سازمان بورس تاکنون هیچ آئین نامه‌ای در خصوص ارز دیجیتال صادر نکرده‌اند، عنوان کرد: عدم ساماندهی این موضوع منجر به فعالیت‌های سیاه و زیرزمینی در کشور می‌شود. ساماندهی این موضوع نباید در اختیار برخی افراد و مدیران قرار گیرد که در این خصوص انحصار ایجاد کرده‌اند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر ضرورت ورود وزرای اقتصاد، کشور و اطلاعات گفت: این موضوع که باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور شده است، گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی از مدیرانی که در این موضوع دخالت دارند، پرونده فساد اقتصادی مفتوح دارند که باید جلوی نفوذ آن‌ها گرفته شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *