رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران بابیان اینکه با انجام مقدماتی و کمک به رفع مشکلات تعاونی‌ها دستیابی به افزایش سهم اقتصادی به‌راحتی امکان‌پذیر خواهد بود، گفت: ظرفیت تعاونی‌ها بهترین ظرفیت برای سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی در کشور است.
خاطره استاد رضایی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تأثیر فعالیت بخش تعاون دررسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی، گفت: تلاش ما در بخش غیردولتی تعاون رسیدن به سهم ۲۵ درصدی این بخش است که در قانون اساسی به آن اشاره‌شده است.

وی بابیان اینکه امیدواریم درروند مصوبات و قوانین جدید بتوانیم علاوه بر رسیدن به این سهم آن را افزایش نیز بدهیم، افزود: اگر این اتفاق بیفتد بدون اقرار و مستند می‌توان گفت ظرفیت تعاونی‌ها بهترین ظرفیت برای سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی در کشور است.

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران در خصوص قابلیت دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصدی با اشاره این‌که به داشتن داعیه توسعه اقتصادی بدون انجام مقدمات لازم بی‌فایده است، گفت: در حال حاضر با انجام مقدمه‌هایی مانند توانمندسازی، تأمین اعتبارات، پرداخت معوقه‌های تعاونی‌ها، رفع مشکلات و آسیب از تعاونی‌های موجود، غربالگری و حذف گروه‌های آسیب‌دیده و ناقص و یا ارتقاء آن‌ها برای بازگشت به صحنه اقتصادی، دستیابی به افزایش سهم اقتصادی به‌راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.

این بانوی فعال در بخش تعاون در پایان با تأکید به این موضوع که تلاش ما این است که رسیدن به سهم اقتصادی تعاونی‌ها را مطالبه و اجرا کنیم، افزود: در همین راستا در حوزه تعاونی‌های بانوان در سطح استان تهران از سه ماه قبل این کار را شروع کرده‌ایم تا به خروجی و موقعیت مناسبی برای مشارکت بیشتر در فعالیت‌های اقتصادی دست پیدا کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *