قیمت‌ طلا و سکه امروز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱، روند کاهشی دارد. نوسانات و سیگنال‌های موثر بر بازار طلا را بخوانید.

سایت شماره یک:

امروز در بازار طلا و سکه نوساناتی وجود داشت. سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا را کاهشی اعلام کرده است. هر گرم طلای ۱۸ گرم در لحظه تنظیم این خبر یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۸۵۵ تومان داد و ستد می‌شود.

سایت اتحادیه روز گذشته با اختلال مواجه بود اما بر اساس اعلام سایت شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت طلا روند کاهشی داشت و بعد از ظهر دیروز به یک میلیون و ۳۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده بود. در حالی که روز شنبه طلا در محدوده یک میلیون و ۳۷۰ هزار تومان هم معامله می‌‌شد.

قیمت سکه طرح جدید نیز در این لحظه روند کاهشی دارد و به قیمت ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیده است. در روزهای گذشته نرخ سکه در محدوده ۱۴ میلیون و ۹۲۷ هزار تا ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان نوسان داشت.

همچنین قیمت سکه طرح قدیم، اکنون روند نزولی دارد و به ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

نرخ اونس جهانی نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و با قیمت ۱,۷۲۶٫۸۱ دلار معامله می‌شود. این نرخ اندکی از روز گذشته، در این ساعات کمتر است.

سیگنال‌های موثر بر قیمت طلا و سکه

به گزارش تجارت‌نیوز، در مدت اخیر بازارهای مالی از جمله طلا و سکه، تحت تاثیر مذاکرات وین و اخبار سیاسی قرار داشتند. اما به نظر می‌رسد از روز گذشته اقدامات بازارساز و برخورد دلار با سقف قیمتی خود، نرخ آن را کنترل کرده. به دنبال آن نرخ طلا و سکه نیز کاهشی شده است.

قیمت دلار در روزهای گذشته به کانال بالاتر رفت اما در نهایت از دیروز به کانال پایین‌تر بازگشت و امروز هم در همین کانال نوسان دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *