به گزارش ایرنا، شاخص هم‌وزن با ۹ هزار و ۹۵۱ واحد کاهش به ۶۶۰ هزار و ۲۶۲ واحد و شاخص قیمت با ۵ هزار و ۶۴۶ واحد کاهش به ۳۷۴ هزار و ۶۱۶ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۵ میلیارد و ۲۵۴ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۰ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال معامله شد.

شرکت مخابرات ایران (اخابر) با ۵۳۵ واحد و معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۲۸۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی)، ایران خودرو (خودرو)، بانک ملت (وبملت)، ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ (فملی) و سایپا (خساپا) بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو (خگستر)، ایران خودرو (خودرو)، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و سرمایه گذاری شاهد (تشاهد) در نمادهای پُرتراکنش بورس قرار داشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز با ۲۴۴ واحد کاهش به ۲۴ هزار و ۶۳ واحد رسید. در این بازار بیش از ۶ میلیارد و ۷۳ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد.

خودرو دیزل (خاور)، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر)، سرمایه‌گذاری صبا تامین (صبا)، گروه انتخاب الکترونیک آرمان (انتخاب) و پتروشیمی زاگرس (زاگرس) بیشترین اثر را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

نیان الکترونیک (نیان)، ایران‌خودرو دیزل (خاور)، توسعه و عمران استان کرمان (کرمان)، تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک (گدنا) و فرابورس ایران (فرابورس) در نمادهای پُرتراکنش فرابورس قرار داشتند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *