به گزارش ایرنا، شاخص هم‌وزن با پنج هزار و ۹۱۶ واحد افزایش به ۶۷۸ هزار و ۹۲۴ واحد و شاخص قیمت با سه هزار و ۳۵۷ واحد رشد به ۳۸۵ هزار و ۲۱۱ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۶ میلیارد و ۱۶۱ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۱ هزار و ۵۹۲ میلیارد ریال معامله شد.

گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) با هزار و ۷۸۳ واحد، سرمایه‌گذاری‌غدیر(هلدینگ‌ (وغدیر) با هزار و ۶۷۸ واحد، پتروشیمی پردیس (شپدیس) با هزار و ۴۲۳ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۷۰۴ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۶۶۴ واحد، مخابرات ایران (اخابر) با ۶۵۶ واحد و پتروشیمی‌شیراز (شیراز) با ۶۱۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

حمل و نقل بین المللی خلیج فارس(حفارس)، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، سرمایه گذاری شاهد (تشاهد)، گسترش سرمایه‌گذرای ایران خودرو (خگستر)، سیمان اصفهان (سصفها)، گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول) و ایران خودرو (خودرو) در نمادهای پُرتراکنش بورس قرار داشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز با ۱۳۱ واحد افزایش به ۲۴ هزار و ۵۶۹ واحد رسید. در این بازار بیش از سه میلیارد و ۳۳۰ میلیون برگه سهم و اوراق مالی داد و ستد شد.

پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر)، پلیمر آریا ساسول (آریا)، تولید نیروی برق دماوند (دماوند)، پتروشیمی تندگویان (شگویا) و صنعتی مینو (غصینو) بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

مولد نیروگاهی تجارت فارس (بمولد)، توسعه و عمران استان کرمان (کرمان)، خودرو دیزل (خاور)، فرابورس ایران(فرابورس)، نیان الکترونیک (نیان)، تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک( گدنا) و س. تدبیرگران فارس و خوزستان (سدبیر) در نمادهای پُرتراکنش فرابورس قرار داشتند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *