جلسه دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین با موضوع هماهنگی امور پایان سال ۱۴۰۰ و راهکارهای پیشنهادی و ابلاغ استراتژی های سال ۱۴۰۱ شرکت های وابسته در روز شنبه مورخ ۱۴/۱۲/۱۴۰۰ در محل سالن آمفی تئاتر داباج برگزار شد.
در ابتدای جلسه سیدحسن حسینی معاون حسابرسی و بازرسی و محمدرضا اسماعیلی راد معاون بازرگانی و سرمایه گذاری به تحلیل گزارش عملکرد یکساله کلیه شرکت ها پرداختند و پس از بررسی بودجه و شناسایی نقاط قوت و ضعف، راهکارهای پیشنهادی جهت بهبود وضعیت فعلی هر شرکت، ارائه شد.
امیر عمادالدین مدیرعامل دهکده ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز و تشکر از زحمات مدیران شرکت ها، با اشاره به وضعیت اقتصاد کلان کشور و تاثیر بر بودجه سال ۱۴۰۱ گروه امید جلین افزود؛ تخلیه نسبی اثرات تحریم و شوک ناشی از ویروس کرونا در سال ۱۴۰۰ سبب بهبود شرایط به لحاظ رشد اقتصادی و اشتغالزایی در سال جاری شد که گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در بهمن ماه ۱۴۰۰ مؤید آن می باشد.
وی خاطرنشان کرد با توجه به لایحه بودجه تقدیمی دولت به مجلس و تأثیرات آن بر فعالیت‌های اقتصادی میبایست به نحوی بودجه شرکت‌های گروه را تنظیم کرد که بتوان از جنبه های مثبت بودجه نظیر مشوق های مالیاتی نهایت استفاده را کرد و از جنبه های منفی آن، کمترین آسیب را ببینیم.
عمادالدین در ادامه با توجه به آمارهای ارائه شده در خصوص نرخ رشد اقتصادی و GDP سال ۱۴۰۰ کشور و نرخ تورم انتظاری اظهار داشت؛ راهکار ما برای مقابله با چالش های احتمالی سال آتی، کنترل رشد هزینه ها و ایجاد منابع درآمدی جدید بوده تا بتوان بر مشکلات فائق آمد.
در ادامه جلسه غلامرضا پایین محلی، رئیس هیأت مدیره دهکده نیز حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه را تبریک گفته و با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور و وزرای دولت در استان گلستان افزود؛ یکی از برنامه های دولت برای استان گلستان کمک به ساخت و ساز است که شرکت های گرگان سفال و تکاد و آرمه گستر قطعا در این زمینه می توانند همکاری های لازم را انجام دهند.
ایشان با تاکید بر سخنان مدیرعامل به ضرورت نوشتن جزئیات بودجه اظهار داشت؛ اهمیت انجام این امر موجب برنامه ریزی دقیق تر برای مسیر پیش رو و در نتیجه رسیدن به هدف مورد نظر سازمان می باشد و در نهایت سود شرکت و سهامدار را در پی خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد با تلاش و همت کلیه پرسنل و مدیران از سال ۱۳۷۷ تا کنون تحت هرگونه شرایطی و بدون هیچگونه بودجه دولتی، راهمان را ادامه دادیم و در آینده نیز با بروز شدن دانش کارکنان و مدیران و ایجاد اعتبار در بازار به مسیر خود ادامه خواهیم داد.
این جلسه در نهایت با تقدیر از جانبازان و پاسداران گرانقدر امیدجلین و ذکر صلوات به پایان رسید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *