به گزارش ایرنا از سازمان امور مالیاتی کشور، «سید احسان خاندوزی» با اهدای لوح سپاس به «محمدهادی سبحانیان» از اقدامات ارزنده و عملکرد درخشان سازمان امور مالیاتی کشور در ثبت رکورد تاریخی در وصول درآمدهای مالیاتی و همچنین اجرای موفق و کم نظیر در تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‏های مستقیم از رئیس کل، مدیران و کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور تقدیر کرد.

برپایه این گزارش، در متن لوح سپاس خاندوزی آمده است:

«تهیه و تدوین برنامه های متنوع در راستای تحقق اهداف علیه نظام و عملیاتی شدن سیاست های کلی اقتصادی و به تبع آن تامین آسایش و رفاه بهترین بندگان خدا افتخار بی بدیلی است که نصیب خدمتگزاران مردم در آن سازمان شده است.

اجرای موفق و کم نظیر تبصره ۱۰۰ قانون مالیات‏های مستقیم به عنوان یکی از قوانین مترقی مالیاتی در سال جاری مرهون تلاش ها و مجاهدت های خستگی ناپذیر همه مدیران و کارکنان آن سازمان است.

تحول در نظام مالیات‌ستانی کشور در دولت سیزدهم، ثبت رکورد تاریخی وصول درآمدهای مالیاتی همراه با اجرای برنامه‌های مختلف با هدف ارتقای فرهنگ مالیاتی و اجرای برنامه‌های متنوع اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی که توسط روابط عمومی آن سازمان میسر شده است، مسیری است که می تواند به عنوان الگویی موفق برای سایر حوزه های اقتصادی تبدیل شود.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *