به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ در جلسه ای که شامگاه پنج شنبه در دفتر استاندار کرمانشاه و با حضور نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت بورس تهران و سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزار شد، محمود گودرزی با تشکر از همراهی و حمایت مدیران استان برای بهره مندی این استان از مزایای ورود شرکت ها و پروژه ها به بورس، از برنامه ریزی های صورت گرفته برای تبدیل کرمانشاه به مرکز مالی بورس تهران خبر داد.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاش هستیم که کرمانشاه در زمینه گسترش بورس و تامین مالی از طریق بازار سرمایه به الگوی کشوری تبدیل شود و در همین راستا کرمانشاه به بازار سرمایه و توسعه کسب و کار تبدیل می شود.

گودرزی بیان کرد: ایده ها و راهکارهایی داریم که مرکز مالی بورس تهران در استان کرمانشاه دایر شود و به همین منظور فرهنگ سازی برای ارتقای سواد مالی در استان مهم است.

استاندار کرمانشاه هم در این دیدار با استقبال از رونق و رشد مراکز بورس در استان و زمینه سازی برای ورود شرکت ها به بازار سرمایه، گفت: ما در کرمانشاه به دنبال تقویت ساختارهای اقتصادی و رونق اقتصادی به منظور افزایش ثروت آفرینی و رشد اشتغال هستیم.

محمدطیب صحرایی بر ارائه آموزش های روند برنامه های بورس در استان برای نوجوانان و جوانان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: مراکز مالی بورس ظرفیت مناسبی برای رونق اقتصادی و تقویت بنیه اقتصادی استان خواهد بود که ما از هرگونه برنامه مراکز بورس در کرمانشاه استقبال می کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *