به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «رحیم سرهنگی» در آیین افتتاح دومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، اظهار کرد: در این نمایشگاه بسته‌هایی در حوزه گردشگری و گردشگری سلامت با توجه به طرح جامع کیش در نظر گرفته شده است و سرمایه گذاران این حوزه‌ها با دریافت مجوز بی نام می‌توانند به راحتی در این حوزه‌ها سرمایه گذاری و فعالیت خود را آغاز کنند.

وی کیش را بهشت سرمایه گذاری در حوزه‌های گردشگری و فناوری عنوان کرد و افزود: این منطقه از لحاظ جغرافیایی و جاذبه‌های گردشگری همواره مورد توجه سرمایه گذاران بوده و بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در این حوزه دارد.

«سرهنگی» با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری یکی از اهداف اصلی سازمان منطقه آزاد کیش از حضور در نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه گذاری و توانمندی‌های صادراتی است، اضافه کرد: سرمایه گذاران بزرگی به واسطه وجود پر برکت حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس حضور دارند که قطع یقین سرمایه گذاری در جزیره کیش برای آن‌ها از جذابیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به حضور سرمایه گذاران و گردشگران اسلامی در قالب تورهای گردشگری سلامت و زیارتی در مشهد مقدس عنوان کرد: با توجه به اهمیت توسعه گردشگری اسلامی، سرمایه گذاران مشهد مقدس با سرمایه گذاری در کیش می‌توانند نقش مهمی برای حضور گردشگران کشورهای اسلامی در این منطقه ایفا کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: تلاش بر این است تا با شناسایی و رفع مشکلات مربوط به فرآیند دریافت مجوز سرمایه گذاری، جزیره کیش جزو برترین‌های شاخص‌ راه اندازی کسب و کار در کشور محسوب شود.

و همچنین به تشکیل کارگروهی برای جذب سرمایه گذاران در جزیره کیش و اقدامات انجام شده نسبت به رفع موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران اشاره کرد.

«سرهنگی» به فعالیت‌های مشترک مشهد مقدس و سازمان منطقه آزاد کیش اشاره کرد و افزود: خراسان رضوی دروازه بسیاری از کشورهای آسیای مرکزی و همسایگان شرقی به کشور است و می‌تواند در جذب سرمایه گذاران خارجی نقش مهمی ایفا کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *